Хвилинки- цікавинки













вулкан












  додавання і відлнімання в межах 1000


Математика Таблиця множення



українська мова

Робота з деформованим текстом



(Будова слова)

Читання 


Математика






 

 

№ з/п

Тема уроку

Читання  /письма

(пишеться в журналі)

Додаткові відомості для уроку

Очікува

ні результати

дата

скоригована дата

примітки

Добуквений період

1 Ч

 

с. 3

Знайомство із школою, класом, однокласниками

Вітання і знайомство з однолітками та дорослими, звертання до однокласників. Сюжетно-рольові ігри. (с. 3)

1 МОВ.1.1

 

 

 

2 П

Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита.

Правила сидінняпід час письма. Вітання і знайомство з однолітками та дорослими, звертання до однокласників.  (с. 3)

 

 

 

3 Ч

с.

Поняття про назви істот і неістот. Слова, що відповідають на питання хто? що? 

Практичне розрізнення назв істот і неживих предметів. Розподіл слів на групи за питаннями хто? що? (с. 4-5)

1МОВ1.2

1 МОВ 1.4

 

 

4 П

Положення олівця в руці під час письма.

Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч). Обведення та розфарбовування контурних малюнків(с.4)

 

 

 

5 Ч

с.

Закріплення вмінь ставити питання до назв істот та неістот.

Розподіл слів на групи за питаннями хто? що? (с. 6-7)

1МОВ1.2

1 МОВ 1.4

 

 

6 П

Орієнтування на сторінці зошита

( праворуч, ліворуч).

Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування в сітці зошита.  Обведення та розфарбовування контурних малюнків (с. 5)

 

 

 

7 Ч

с.

Робота з дитячою книжкою 1.Укр. народна казка «Колосок»

Слухання української народної казки «Колосок». Театралізація уривків казки «Колосок» з опорою на ілюстрацію.

1 МОВ.1.1

 

 

 

 

8 П

Розвиток зв’язного мовлення 1«Мої перші кроки у країні знань»

Практика Daily 5: письмо для себе.

Оформлення «Щоденникавражень»

в парах. Ситуаціїспілкування.

 

 

 

 

9 Ч

с.

Поняття про ознаки предметів. Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які?

Порівняння предметів за вказаною ознакою. (Інтеграція з природознавством,математикою).

(с. 8-9)

1МОВ1.2

1 МОВ 1.4

 

 

10 П

Рядок. Середина рядка.

Поле на сторінці зошита. Верхня і нижня рядкові лінії. (с. 6) (с. 7)

 

 

 

11 Ч

с.

Поняття про дії предметів. Слова, що відповідають на питання що робить? Що роблять?

Практичне вживання дієслів з назвами істот та неістот.( Інтеграція з математикою). (с. 10-11)

1МОВ1.2

1 МОВ 1.4

 

 

12 П

Письмо ламаних і півовальних ліній.

(с.7)

 

 

 

13 Ч

с.

Поняття про речення. Практичне ознайомлення з реченням. Робота з дитячою книжкою 2. Вірш М. Возіянова «Цирк».

Виокремлення речень з мовного потоку. Аналіз їх за кількістю слів. Складання речень за малюнками.

(с.12-13)

1.МОВ1.2,1МОВ1.4

 

 

14 П

Робочий рядок. Міжрядкова лінія.

Розвиток зв’язного мовлення 2. Зоопарк

Ситуаціїспілкування. Робота в парах.Daily 5.   (с. 8)

 

 

 

15 Ч

с.

Поділ слів на склади.

Практичне ознайомлення з поділом слів на склади з опорою на ілюстративний матеріал.  Схематичне зображення складової будови слова.  (Інтеграція з природознавством, математикою). (с. 14-15)

 

 

 

16 П

Письмо прямих ліній та ліній з нижнім заокругленням.

Письмо під лічбу. Ситуації спілкування. Робота в парах. Daily 5.  ( с.9)

 

 

 

 

17 Ч

с.

Наголос. Наголошений склад. Робота з дитячою книжкою 3.  Розучування лічилок.

Практичне ознайомлення з наголошеними і ненаголошеними складами. Спостереження за зміною значення слова залежно від наголосу. (Інтеграція з основами здоров’я).

(с. 16-17)

 

 

 

 

18 П

Похила лінія (коротка, подовжена). 

Ситуації спілкування. Робота в парах і малих групах. Daily 5.  (с. 10 - 1, 2, 3 рядок)

 

 

 

 

19 Ч

с.

Мовні й немовні звуки.

Спостереження за мовними й немовними звуками. Поділ слів на склади. (Інтеграція з природознавством). (с. 18-19)

 

 

 

 

20 П

Письмо прямих (коротких і довгих) похилих з нижнім заокругленням

Орієнтування у графічній сітці зошита. Робота в парах. Daily 5.

(с. 10 - 4,5,6 рядок)

 

 

 

 

21 Ч

с.

Голосні та приголосні звуки. Спостереження за вимовою голосних та приголосних  звуків.

Розрізнення голосних та приголосних звуків  на слух, умовне позначення. (Інтеграція з основами здоров’я).

(с. 20-21)

 

 

 

 

22 П

Коротка лінія із заокругленням унизу та вгорі.

Підготовчі вправи до написання букв. Ситуації спілкування. Робота в парах. Daily 5.  (с.11)

 

 

 

 

23 Ч

с.

Тверді та м’які приголосні звуки.Позначення їх умовними знаками

Спостереження за вимовою твердих і м’яких приголосних звуків. (с.22-23)

 

 

 

24 П

Письмо лівих півовалів (малих, великих)Розвиток зв’язного мовлення «Вчуся ставити запитання»

Підготовчі вправи до написання букв. Ситуаціїспілкування. Складанняречень. Робота в парах. Daily 5.

(с.11)

 

 

 

25 Ч

с.

Звуковийаналізпростих за будовоюслів, Дзвінкі та глухі приголосні.

Дидактичніігри.  (Інтеграція з природознавством). (с.24-25)

 

 

 

26 П

Письмо малих та великиховалів.

Підготовчі вправи до написання букв.Ситуаціїспілкування. Складанняречень. Робота в парах.Daily 5.(с.12)

 

 

 

27 Ч

с.

Побудова звукової схеми слова. Дидактичні ігри. Робота з дитячою книжкою 4.Укр. народна казка «Заєць та Їжак»

Диференційоване читання (тут і далі):учні, які вже вміють читати, опрацьовують вірш повністю; учні, які вивчають букву, відшукують її у вірші (букви, виділені синім кольором). (Інтеграція з основами здоров’я, природознавством). (с. 26-27)

 

 

 

28 П

Письмо петлеподібних елементів.

Обведеннязразків. Поєднаннягрупелементів. Удосконалення вміння писати вивчені елементи букв.Daily 5.

(с. 13)

 

 

 

Буквений період

Очікувані результати:

Змістова лінія : Читаємо

читає вголос доступні тексти переважно цілими словами (окреміслова ускладненої структури - складами); [1 МОВ 2.1]виявляє      у процесі читання розуміння значень більшості слів,звертаєувагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення;[1 МОВ 2.1]правильно інтонує речення, у кінці яких стоять різні розділовізнаки (після попередньої підготовки); [1 МОВ 2.1]читає і  називає  нескладні за змістом і формою фольклорні талітературні тексти (загадка, лічилка, казка, вірш, оповідання); [1МОВ 2.1]виділяє в структурі тексту заголовок; [1 МОВ 2.2]пояснює зв’язок заголовка та ілюстрацій зі змістом твору (упрозорих випадках); [1 МОВ 2.2]виявляє розуміння фактичного            змісту невеликих      за обсягом інескладних       текстів:          пояснює,        яка      подія  відбулася,       називає персонажів твору,  відповідає      на        запитання      за        змістом; [1 МОВ 2.2]пояснює, якими словами    в тексті автор описує характер героя,його зовнішність, передає красу природи і т. ін.(з допомогоювчителя); [1 МОВ 2.3]переказує близько до змісту прочитаний твір  чи окремі йогоепізоди з опорою на ілюстрації, запитання вчителя; [1 МОВ 2.2]висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганийвчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізодинайбільше запам’яталися, вразили; [1 МОВ 2.4]читає   в  ролях          діалоги           з            казок, оповідань,      віршів (післяпопередньої підготовки); [1 МОВ 2.7]має уявлення        про  найважливіші  джерела  інформації: дитячікнижки,журнали,      енциклопедії,            телебачення, бібліотека,Інтернет; [1 МОВ 2.5]розрізняє вербальну і візуальну інформації в тексті; [1 МОВ 2.1]знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію вдитячій книжці, дитячому журналі, пояснює її зміст; [1 МОВ 2.1],[1 МОВ 2.6]

знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора,заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, прощо може розповідатися в книжці (творі); [1 МОВ 2.1]розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях зчітко  вираженим  поліграфічним  оформленням  (ілюстраціями,заголовком, графічним представленням тексту); [1 МОВ 2.1]дотримується правил збереження книжки та гігієни читання(під керівництвом дорослого);пояснює свої читацькі вподобання (яким темам надає перевагу); [1МОВ 2.5]відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати; [1

МОВ 2.5]називає своїх улюблених літературних героїв [1 МОВ 2.4]

Змістова лінія «Досліджуємо медіа»:

сприймає зміст і форму простих медіапродуктів (малюнки,світлини, комікси, дитячі журнали,мультфільми тощо), бере участь в їх обговоренні; [1 МОВ 1.1] [1 МОВ 2.1]бере участь в обговоренні змісту і форми медіапродуктів; [1МОВ 1.4], [1 МОВ 2.2]розповідає про свої враження від прослуханих / переглянутих медіапродуктів [1 МОВ 1.5], [1 МОВ 2.4]

 

Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»:

називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літериукраїнського  алфавіту,  дотримуючись  графічних,  технічних,гігієнічних вимог; [1 МОВ 3.1]розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; [1МОВ 3.1]пише під диктування слова, речення з 3-4 слів; [1 МОВ 3.1]добирає й записує назву малюнка, заголовок до тексту (здопомогою вчителя); [1 МОВ 3.1]складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією(самостійно та з допомогою вчителя); [1 МОВ 3.1]дотримується культури оформлення письмових робіт; [1 МОВ3.1]

перевіряє написане; [1 МОВ 3.3]виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні,пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя [1 МОВ 3.3],[1 МОВ 4.2]

 

Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища»:

має уявлення про мовні звуки; [1 МОВ 4.розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; [1 МОВ 4.1]  правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні           звуки; [1 МОВ 4.1]   відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ      асиміляції); [1 МОВ 4.1]    

пояснює зміну значення слова в результаті заміни одного зі   звуків; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]Позначення звуків буквами. має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви; [1 МОВ 4.1]  

позначає мовні звуки буквами на письмі; [1 МОВ 4.1]  правильно записує слова, вимова й написання яких збігаються; [1     МОВ 4.1]       правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків; [1          

МОВ 4.1]       відтворює алфавітні назви букв; [1 МОВ 4.1]      має уявлення про склад, вимовляє слова по складах; [1 МОВ 4.1]       Вправляння у поділі слів на пояснює співвідношення між звуками і буквами у складі, слові;            склади.[1 МОВ 4.1]  поділяє на склади слова під час переносу їх частин в інший   

рядок; [1 МОВ 4.1]   10має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу; [1 МОВ 4.1]розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові; [1 МОВ4.1]правильно наголошує загальновживані слова; [1 МОВ 4.1]пояснює залежність значення слова від зміни наголосу в ньому (в окремих випадках) ; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]має уявлення про номінативну функцію слова; [1 МОВ 4.1]співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії,ознаки, числа; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]розрізняє близькі й протилежні за значенням слова; [1 МОВ 4.1]розпізнає слова, які мають кілька значень; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ4.2]доповнює тематичні групи слів; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]

встановлює відповідність між родовою і видовими назвами; [1МОВ 4.1]упізнає і розрізняє слова - назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя); [1 МОВ 4.1] ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя); [1 МОВ4.1]

має уявлення про речення; [1 МОВ 4.1]розпізнає речення за графічними орієнтирами (велика буква на

початку, розділовий знак у кінці); [1 МОВ 4.1]визначає кількість слів у реченні, яке складається з 1-4 слів; [1МОВ 4.1]інтонаційно правильно вимовляє (читає) розповідні, питальні йокличні речення і відповідно оформлює їх на письмі(використовує відповідні розділові знаки); [1 МОВ 4.1]дотримується  правила  вживання  великої літери  на  початку речення; [1 МОВ 4.1]доповнює речення 1-2 словами за змістом; [1 МОВ 4.1]складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему; [1МОВ 4.1]має уявлення про текст (практично відрізняє його від речення); [1МОВ 4.1]добирає заголовок до тексту (з допомогою вчителя); [1 МОВ 4.1] визначає кількість речень у тексті (з 2-4 речень), виявляє їх межі за графічними орієнтирами [1 МОВ 4.1]

29 Ч

с.

Звук [а], позначення його буквою «а».

Диференційоване читання.  (Інтеграція з основами здоров’я). (с. 28-29)

 

 

 

30 П

Письмо малої букви «а».  Підготовчі графічні вправи.

Написання буквосполучення «аа». Звуковий аналіз слів. Ситуації спілкування. Робота в парах. Daily 5.

 

 

 

31 Ч

с.

Звук [а], позначення його буквою «а».

Диференційоване читання.  (с. 28-29)

 

 

 

32 П

Письмо великої букви «А».

Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення «Аа».Daily 5.

 

 

 

33 Ч

с.

Звук [у], позначення його буквою «у».

Виділення звука [у] у словах. Диференційоване читання. (Інтеграція з природознавством, основами здоров’я).

(с. 30-31)

https://www.youtube.com/watch?v=GOCt4BVNci0

 

 

34 П

Письмо малої букви «у».

Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.Daily 5.

 

 

 

35 Ч

с.

Виділення звука [у] словах.

Диференційоване читання.( Інтеграція з природознавством, основами здоров’я)

(с. 30-31)

 

 

 

36 П

Написання великої букви «У», її поєднання з вивченими буквами.

Підготовчі графічні вправи.Daily 5.

 

 

 

37 Ч

с.

Звук [о], позначення його буквою «о». Робота з дитячою книжкою 5.Укр. народна казка «Колобок».

Виділення звука [о] словах. Складання діалогу.«А що було б, якби…». Складання альтернативної кінцівки до відомої казки. Театралізація уривків казки «Колобок». (с.32-33)

https://www.youtube.com/watch?v=zDHdrGGbHzU

https://www.youtube.com/watch?v=l8nVpg5GZHA

https://www.youtube.com/watch?v=VwDYBVcywm8

38 П

Письмо малої та великої букви «оО».

Поєднання їх із вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.Daily 5.

 

 

 

39 Ч

с.

Звук [и], позначення його буквою «и».

Виділення звука [и] словах. (Інтеграція з основами здоров’я). «А щобуло б, якби…» Складанняальтернативноїкінцівки до відомоїказки. (с. 34-35)

https://www.youtube.com/watch?v=cBvPShi9jBQ

https://www.youtube.com/watch?v=ZOIItPXZeJU

 

40 П

Письмо малої літери «и», їїелементів.

Безвідривне з’єднання букв. Ситуаціїспілкування. Робота в парах і малихгрупах. Daily 5.

 

 

 

41 Ч

с.

Звуки [м], [мʹ], позначення їх буквою «ем».

Дослідження вимови і порівняння звуків. (с. 36-37)

https://www.youtube.com/watch?v=K8pbK_dnf0k

https://www.youtube.com/watch?v=1NPqhgrspKo

 

42 П

Письмо малої букви «ем», буквосполучень. Розвиток зв’язного мовлення

Написання прямих і обернених складів із буквою «ем», слів.Daily 5.

 

 

 

43 Ч

с.

Читання складів із вивченими літерами. Робота з дитячою книжкою 6. Родина. К. Перелісна «Дуже люблю»

Велика буква на початку речення. Дослідження вимови і порівняння звуків.

https://www.youtube.com/watch?v=gx4WM-3IfJ4

 

 

44 П

Письмо великої букви «еМ».

Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень із вивченими буквами. Daily 5.

 

 

 

45 Ч

с.

Звук [і], позначення його буквою «і».

Читання прямих та обернених складів. Мовні дослідження буква «і» як окреме слово, одне слово — різнізначення (ківі). Диференційоване читання.  (с.38-39)

 

 

 

46 П

Письмо малої букви«і» та великої букви «І».

Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. Daily 5.

 

 

 

47 Ч

с.

Звуки [н], [нʹ], позначення їх буквою «ен». 

Спостереження за вимовою твердого та мякого звуків. Утворення словосполучень із прийменником на. Диференційоване читання.  (с.40-41)

 

https://www.youtube.com/watch?v=6DwxNefujGk

 

48 П

Письмоелементівмалоїлітери«ен», буквосполучень, складів, слів із нею.

Ситуаціїспілкування. Daily 5.

https://www.youtube.com/watch?v=i3mLtsNCGOA

 

 

49 Ч

с.

Звуки [н], [нʹ], позначення їх буквою «ен». Робота з дитячою книжкою 7.  Скоромовки Варвари Гринько.

Спостереження за вимовою твердого та мякого звуків. Утвореннясловосполученьіз прийменником на.

(с.40-41)

 

 

 

50 П

Письмоелементіввеликоїлітери«еН». Письмо складів, слів, речень.

Письмо під диктування складів. Ситуаціїспілкування. Daily 5.

 

 

 

51 Ч

с.

Звуки [л], [л´], позначення їх буквою «ел».

Мовно-логічніігри. Розвитокдіалогічногомовлення. Робота в парах. (с.42-43)

https://www.youtube.com/watch?v=GWRoQM6qLIs

https://www.youtube.com/watch?v=KI9EMiV1Ops

Розчитування

https www.youtube.com/watch?v=CEjcJqq://_MBo

52 П

Письмомалоїлітери«ел». Письмо складів, слів з буквою.

Робота в парах. Ситуаціїспілкування. Daily 5.

 

 

 

53 Ч

с.

Мовні дослідження: зміна значення слова від зміни наголосу.

Диференційоване читання.  (Інтеграція з природознавством).

 

 

 

54 П

Письмо великої літери«еЛ». Письмо складів, слів із буквою «еЛ».

Списування речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5.

https://www.youtube.com/watch?v=IoJaKLGCc-o

 

 

55 Ч

с.

Звук [в], позначенняйого буквою «ве». Читання складів, слів, речень.

Мовно-логічні ігри. Соціальний розвиток. (с. 44-45)

 

https://www.youtube.com/watch?v=MQBeJnfAGwA(загадки)

https://www.youtube.com/watch?v=0s9CY9KfGQw(слова)

https://www.youtube.com/watch?v=22vkjTZe-mo(читаємо склади)

56 П

Письмомалоїлітери«ве».

 

Письмо буквосполучень, складів та слів. Звуковий аналіз слів.Daily 5.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=L3lS6mPUkBc

 

57 Ч

с.

Читання складів, слів з літерою «ве».

Інтонування речень, скоромовок.  Мовно-логічні ігри. Диференційоване читання. (Інтеграція з природознавством).(с.46-47)

https://www.youtube.com/watch?v=x6KC7PXaBU8

 

 

58 П

Письмовеликоїлітери«Ве», складів з нею.

Письмо слів та речень із вивченими буквами.Daily 5.

 

 

 

59 Ч

с.

Спостереження за вживанням займенників він, вона, воно, вони.

Мовно-логічні ігри. Диференційоване читання.

 

 

 

60 П

Письмо малої та великої літери «вВ».

Письмо слів та речень із вивченими буквами.Daily 5.

 

 

 

61 Ч

с.

Звуки [с], [с´], позначення їх буквою «ес».

Дослідження мовних явищ: слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різні значення. Поняття про читання діалогу в особах. (с.48-49)

https://www.youtube.com/watch?v=ddi34J80Hsw

https://www.youtube.com/watch?v=3MLJdoZ6Kes

https://www.youtube.com/watch?v=OSodsdSLlQg

62 П

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Робота з деформованими

реченнями.

Daily 5.

 

 

 

63 Ч

с.

Закріплення знань про звукове значення букви «ес».

Мовне дослідження: роль наголосу в словах. Диференційоване читання.

(с.50-51)

https://www.youtube.com/watch?v=0aFdKLpvVt8&list=PLPGXToAazbVP7qPOHE3VCvm0P2lmZ48w-

 

 

64 П

Письмо великої і малої літери «Сс», складів та слів з нею. 

Ситуації спілкування. Daily 5.

 

 

 

65 Ч

с.57

Закріплення знань про звукове значення букви «ес».Робота з дитячою книжкою 8. Твори Василя Сухомлинського.

Дослідженнямовнихявищ. Соціальнийрозвиток.

https://www.youtube.com/watch?v=CEjcJqq_MBo&t=42s

 

 

66 П

Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

Daily 5.

 

 

 

67 Ч

с.58

Звук [к]позначенняйого буквою «ка».Читання складів, слів, тексту.

Мовно-логічні ігри. Опрацювання тексту.

(с.52-53)

https://www.youtube.com/watch?v=HObj2rhNg3U

https://www.youtube.com/watch?v=lIeRMX_L_j4

 

68 П

Письмомалоїлітери«ка», складів та слівіз нею. 

Мовно – логічні вправи. Читання речень з інтонацією протиставлення.

 

 

 

69 Ч

с. 59

Закріплення знань про звукове значення букви «ка».Робота з дитячою книжкою 9. Вірш В. Вітько «Наша Настя невеличка».

Дослідження мовних явищ: роль наголосу у значенні слова. Інтонування окличних речень. (Інтеграція з природознавством). (с. 54-55)

https://www.youtube.com/watch?v=JWLDLjfFLIA

 

 

70 П

Письмовеликоїлітери«Ка», складів та слів з нею.

Daily 5.

 

 

 

71 Ч

с.

Звук [е], позначення його буквою «е».

Мовно-логічні ігри. Читання речень з інтонацією протиставлення.

(с.56-57)

 

 

 

72 П

Письмо малої букви «е». Написання складів, слів.

Складання і записування слів із вивчених букв.Daily 5.

 

 

 

73 Ч

с.

Закріплення звукового значення букви «е». Опрацювання тексту. 

 

 

 

74 П

Письмо великої букви «Е».

Написання складів, слів і речень.Daily 5.

 

 

 

75 Ч

с.

Звуки [р], [р´], позначення їх буквою «ер».

Утворення нових слів. Дослідження мовних явищ.: роль наголосу в значенні слова. Інтонування окличних речень. (Інтеграція з природознавством) (с.58-59)

 

 

 

 

 

76 П

Письмомалоїлітери «ер», складів та слівіз нею. 

Daily 5.

 

 

 

77 Ч

с.

Закріплення знань про звукове значення букви «ер».

Мовно-логічні ігри. Читання скоромовок. (с. 60-61)

 

 

 

78 П

Письмовеликоїлітери«еР», складів та слівіз нею.

Daily 5.

 

 

 

79 Ч

с.

Закріплення знань про звукове значення букви «ер».

Читання тексту «Осокори». Диференційоване читання вірша. (Інтеграція з природознавством).

 

 

 

80 П

Письмо слів та речень з вивченими буквами.

Daily 5.

 

 

 

81 Ч

с.

Звук [п], позначення його буквою «пе».

Робота над правильнимвимовлянням глухого [п]. (с. 62-63)

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=IK0g-psC7Xw

82 П

Письмо малоїлітери «пе»,

складівтаслівіз нею.

Письмо слів та речень з вивченими буквами.Daily 5.

 

 

 

83 Ч

с.

Читанняскладівтаслів з літероюПп.

 

https://www.youtube.com/watch?v=_VbRErcIWIM

 

 

84 П

Письмо великоїлітери «Пе», складів та слівіз нею.

Daily 5.

 

 

 

85 Ч

с.

Закріплення знань про звукове значення букви «пе»

Мовно-логічні ігри.Робота над уривком казки «Ріпка» (читання, переказ, театралізація). (Інтеграція з природознавством)

(с. 64-65)                      

 

 

 

86 П

Складання і записування слів із вивчених букв. Ситуації спілкування.

Daily 5.

 

 

 

87 Ч

с.

Закріплення знань про звукове значення букви «пе»

Мовно-логічні ігри. Робота над уривком казки «Ріпка» (читання, переказ, театралізація). (Інтеграція з природознавством)

(с. 64-65)

 

 

 

88 П

Утворення та записування слів утворених із слова сопілка.

Ситуаціїспілкування. Робота в парах і малихгрупах. Daily 5.

 

 

 

89 Ч

с.

Робота з дитячою книжкою 10.Укр. народна  казка «Котик і Півник»

Мовно-логічні ігри. Читання, переказ, театралізація казки. (Інтеграція з природознавством).

 

 

 

90 П

Закріплення написання великої і малої літери «Пп», складів та слів із нею. 

Ознайомлення з поняттям: однина – множина.Daily 5.

 

 

 

91 Ч

с.

Звуки [т], [т´]. Позначення їх буквою «те».

Мовно-логічні ігри. (Інтеграція з основами здоров’я).

 

 

 

92 П

Письмо малої літери т, складів та слів із нею. 

Daily 5.

 

 

 

93 Ч

с.

Закріплення знань про звукове значення букви «те».

Творча робота за змістом тексту (продовжити думку дійової особи).

(с. 68-69)

 

 

 

94 П

Письмо великої літери «Те», складів та слів із нею.

Підготовчі графічні вправи. Ситуації спілкування. Daily 5.

 

 

 

95 Ч

с.

Закріплення знань про звукове значення букви «те».

Творча робота за змістом тексту (продовжити думку дійової особи). Робота над казкою «Комарик і Павук»

(с. 68-69)

 

 

 

96 П

Письмо малої та великої букви «Тт».

Daily 5.

 

 

 

97 Ч

с.

Робота з дитячою книжкою 11.Юрій Ярмиш «Хто-хто в теремкові живе» .

Мовно-логічні ігри. Читання, переказ, театралізація казки. (Інтеграція з природознавством).

 

 

 

98 П

Списування слів та речень поданих друкованим

шрифтом.

Ситуації спілкування.Daily 5.

 

 

 

99 Ч

с.

Звуки [д], [д´], позначення їх буквою «де».

Порівняння вимови глухих [т], [т´] та парних дзвінких [д], [д´]. Мовно-логічні ігри. (Інтеграція з природознавством).

(с.70-71)

 

 

 

100 П

Письмо малоїлітери «де», складівтаслівіз нею. 

Daily 5.

 

 

 

101 Ч

с.

Закріпленнязнань про звуковезначеннябукви «де».

Порівняння вимови глухих [т], [т´] та парних дзвінких [д], [д´]. Мовно-логічні ігри. (Інтеграція з природознавством).

(с.70-71)

 

 

 

102 П

Письмо великоїлітери«Де», складів та слівіз нею.

Daily 5.

 

 

 

103 Ч

с.

Закріплення знань про звукове значення букви «де».

Робота над текстом.Диференційованечитання. (Інтеграція зприродознавством). (с.72-73)

 

 

 

104 П

Списування слів та речень поданих друкованим

шрифтом.

Daily 5.

 

 

 

105 Ч

с.

Звуки [з], [з´], позначення їх буквою «зе».

Порівняння вимови дзвінких [з], [з´] та парних глухих [с], [с´]. Мовно-логічні ігри. (Інтеграція з природознавством).

(с.74-75)

https://www.youtube.com/watch?v=bodAtM-XwNo

 

 

106 П

Письмо малої літери «зе», складів та слів із нею. 

Daily 5.

 

 

 

107 Ч

с.

Закріпленнязнань про звуковезначеннябукви «зе».Робота з дитячою книжкою 12. Укр. народна казка «Друзі»

Диференційоване читання.  Інтеграція з природознавством. Соціальний розвиток.

 

 

 

108 П

Письмо великої літери «Зе», складів, слів і речень з вивченими буквами.

Daily 5.

 

 

 

109 Ч

с.

Закріпленнязнань про звуковезначеннябукви «зе».

Робота над текстом «Друзі».«А щобуло б, якби…»Складанняальтернативноїкінцівкидовідомоїказки. Інтеграція з природознавством. Соціальнийрозвиток.(с.76-77)

 

 

 

110 П

Навчальний диктант слів.

Daily 5.

 

 

 

111 Ч

с.

Звук [б], позначення його буквою «бе».

Зіставлення звуків [б], [п]. Мовно – логічні вправи. Робота над текстом «Навесні». Соціальний розвиток.

(с. 78-79)

 

 

 

112 П

Письмо малої літери «бе», складів та слів із нею. 

Daily 5.

 

 

 

113 Ч

с.

Закріплення знань про звукове значення букви «бе».

Робота над текстом «Добре роби — добре буде». Соціальний розвиток.

(с. 80-81)

 

 

 

114 П

Письмо великоїлітери «Бе», складів та слівіз нею. 

Daily 5.

 

 

 

115 Ч

с.

Закріпленнязнань про звуковезначеннябукви «бе». Робота з дитячою книжкою 14.Укр. народна казка «Солом’яний бичок»

Слухання казки «Солом'яний бичок», театралізація уривків. «А що було б, якби…». Соціальний розвиток. (с.80-81)

 

 

 

116 П

Списування речення,  поданого друкованим шрифтом.

Daily 5.

 

 

 

117 Ч

с.

Буква ь «знак м’якшення», позначення нею на письмі м’якості попереднього  приголосного.

Порівняння вимови твердих та м’яких приголосних звуків. Дослідження ролі ь.

(с.82-83)

 

 

 

118 П

Письмо літери«ь», складівтаслівіз нею.

Daily 5.

 

 

 

119 Ч

с.

Буквосполучення «ьо».Робота з дитячою книжкою 15.Укр. народна казка «Мудра сорока»

Розвитокшвидкостічитання. Мовно-логічніігри. Розвитокмовлення.

(с. 84-85)

 

 

 

120 П

Письмо буквосполучення«ьо».

Daily 5.

 

 

 

121 Ч

с.

Звук [й], позначення його буквою «йот».

Мовно-логічні ігри. Читання діалогу.

(с.86-87)

 

 

 

122 П

Письмо малої та великої літери«йот».

Письмо складівтаслівзбуквою «йот»Daily 5.

 

 

 

123 Ч

с.

Буквосполучення «йо».

Мовно-логічні ігри. Читання тексту в особах. (Інтеграція з природознавством). (с. 88-89)

 

 

 

124 П

Письмо буквосполучення «йо» та слівз ним.

Daily 5.

 

 

 

125 Ч

с.

Звукосполучення [йа], позначенняйого буквою «я».

Мовно-логічніігри. Складаннядіалогу. (Інтеграція з природознавством). Соціальнийрозвиток. (с. 90-91)

 

 

 

126 П

Письмо малоїлітери«я», складів та слів з нею.

Daily 5.

 

 

 

127 Ч

с.

Буква «я», позначення нею м’якості попереднього приголосного і звука [а].

Дослідження складів, у  яких буква я стоїть після приголосного. Мовно-логічні ігри. (Інтеграція з природознавством).

(с. 92-93)

 

 

 

128 П

Письмо великої літери «Я», складівтаслів з нею. 

Daily 5.

 

 

 

129 Ч

с.

Робота з дитячою книжкою 16.Укр. народна казка«Коза-дереза». 

Слухання казки «Коза-дереза», театралізація уривків. «А що було б, якби…». Соціальний розвиток.

 

 

 

130  П

Письмо великої і малої літери «Яя», складів та слів з нею. Підсумковий урок за семестр

Daily 5.

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

19 тижнів * 8 годин на тиждень = 150 годин

 

№ з/п

стор.

Тема уроку

читання  /письма

дата

скоригована дата

примітки

131 Ч

с.

Звук (ш), позначення його буквою «ша».

Робота над правильним вимовлянням глухого «ш». Мовно – логічні ігри. (Інтеграція з природознавством).

(с.3-5)

 

 

132 П

Письмо малої та великої букви «шШ».

Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень.Daily 5.

 

 

 

133 Ч

Закріплення знань про звукове значення букви «ша».

Мовне дослідження: специфіка промовляння скоромовки. Інтеграція з основами здоров’я. Соціальний розвиток.  (с.6-7)

 

 

 

134 П

Закріплення вмінь писати  малу та велику  букву «шШ».

Написання складів, слів та речень.Daily 5.

 

 

 

135 Ч

Звук [ж], позначення його буквою «же». Звуковий аналіз слів.

Спостереження за вимовлянням дзвінкого звука [ж], та глухого [ш],  Мовно – логічні ігри. Соціальний розвиток. Інтеграція з природознавством. (с.8-9)

 

 

 

136 П

Закріплення вмінь писати  вивчені букви.

Написання складів, слів та речень. Складання і записування речення.Daily 5.

 

 

 

137 Ч

Закріплення знань про звукове значення букви «же».

Удосконалення навичок читання. Дзвінка вимова звука (ж) у кінці складів та слів. Опрацювання  тексту «Книга – джерело знань». (с.10-11)

 

 

 

138 П

Письмо малої букви «же».

Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою ж.Daily 5.

 

 

 

139 Ч

Закріплення звукових значень вивчених букв.

Опрацювання  української народної казки  «Казка про жолудь».

 

 

 

140 П

Письмо великої букви «Же», складів із нею.

Складання та записування слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5.

 

 

 

141 Ч

Звук [г], позначення його буквою «ге».

Дослідження значень слів, які відрізняються одним звуком. Мовно-логічні ігри. Інтеграція з природознавством.  Опрацювання тексту «Розмова птахів»

 

 

 

142П

Письмо малої букви «ге».

Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою «ге». Ребуси.Daily 5.

 

 

 

143 Ч

Закріплення знань про звукове значення букви «ге».

Робота нал лексичним значенням багатозначного слова «добрий». Інтеграція з основами здоров’я. Соціальний розвиток. (с. 14-15)

 

 

 

144 П

Письмо великої букви «Ге». Підготовчі графічні вправи.

Написання складів та слів із буквою «Ге».Daily 5.

 

 

 

145 Ч

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе».

Мовно – логічні ігри.  Робота над заголовком. (с. 16-17)

 

 

 

146 П

Письмо малої букви «ґе». Підготовчі графічні вправи.

Написання складів та слів із буквою «ґе». Утворення та записування словосполучень.Daily 5.

 

 

 

147 Ч

Закріплення знань про звукове значення букви «ґе»

Мовно-логічні ігри. Опрацювання тексту  «Гарні ґаздині»

 

 

 

148 П

Письмо великої букви «ґе». Підготовчі графічні вправи.

Написання  слів і речень  із буквою «ґе».Daily 5.

 

 

 

149Ч

Звукосполучення [йе], позначення йогобуквою  «є».

Дослідження вимови звуків. Дидактичні ігри. Робота з прислів’ям (чи можна прислів’я використовувати як заголовок) (с.18-19)

 

 

 

150 П

Письмо малої та великої букви «єЄ». Підготовчі графічні вправи.

Написання складів та слів із буквою  «єЄ».Daily 5.

 

 

 

151 Ч

Закріплення звукових значень букви «є».

Робота над заголовком. Робота з текстом (визначення жанру: казка, вірш чи оповідання). Інтеграція з природознавством.  (с. 20-21)

 

 

 

152 П

Письмо малої та великої букви «єЄ». Написання складів та слів.

Списування речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5.

 

 

 

153 Ч

Закріплення звукових значень букви «є».

Робота з текстом (визначення жанру: казка, вірш чи оповідання). Опрацювання тексту «Весняні подарунки»

 

 

 

154 П

Закріплення вмінь писати  вивчені букви.

Складання і записування речення за малюнками. Письмо під диктування.Daily 5.

 

 

 

155 Ч

Звук [ч], позначення його буквою «че».

Робота над правильним вимовлянням звука «ч». Мовно – логічні ігри. Мовні дослідження: спостереження за зміною значень слів залежно від зміни букви. Словотворчі вправи: творення слів із зменшувально -пестливими суфіксами. Чистомовка. (с.22-23)

 

 

 

156 П

Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи.

Написання складів та слів із буквою «че».Daily 5.

 

 

 

157 Ч

Закріплення знань про звукове значення букви «че».

Читання текстів, визначення їх жанрів.

Інтеграція з основами здоров’я. Соціальний розвиток.  (с. 24-25)

 

 

 

158 П

Письмо великої букви «Че». Підготовчі графічні вправи.

Написання  складів, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5.

 

 

 

159 Ч

Закріплення звукових значень вивчених букв.

Визначення жанрів текстів. Опрацювання тексту «Гостини»

 

 

 

160 П

Закріплення вмінь писати  вивчені букви.

Утворення і записування слів. Складання речень.Daily 5.

 

 

 

161 Ч

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це».

Робота над правильним вимовлянням  глухих звуків [ц], [ц']. Вправи на удосконалення техніки читання. Мовно – логічні ігри.  Словотворчі вправи.

(с. 26-27)

 

 

 

162 П

Письмо малої букви «це».

Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою «це».Daily 5.

 

 

 

163 Ч

Закріплення знань про звукове значення букви «це».

Мовно – логічні ігри. Вправи на розвиток техніки читання.Дослідження: чим зміст вірша А.Німенка«Спритна киця»відрізняється від малюнка. (с.28)

 

 

 

164 П

Письмо великої букви «Це».

Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів.Daily 5.

 

 

 

165 Ч

Закріплення знань про звукове значення букви «це».

Робота із заголовком. Установлення причинно-наслідкових зав’язків у тексті «Справжні друзі» (с. 29)

 

 

 

166 П

Закріплення вмінь писати  вивчені букви.

Списування речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5.

 

 

 

167 Ч

Звукосполучення [йу], позначення його буквою «ю»

Мовно – логічні ігри. Читання в особах. Сюжетно-рольова гра: день народження однокласника (однокласниці). Соціальний розвиток.

(с. 30-31)

 

 

 

168 П

Письмо малої букви «ю».

Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Письмо під диктування.Daily 5.

 

 

 

169 Ч

Буква «ю», позначення м’якості попереднього приголосного.

Удосконалення читацьких навичок. Мовно-логічні ігри.Опрацювання тексту «Ділова розмова друзів». Складання діалогу. (с. 32-33)

 

 

 

170 П

Письмо великої букви «Ю».

Підготовчі графічні вправи. Написання  складів, слів.Daily 5.

 

 

 

171 Ч

Закріплення звукових значень букви «ю».

Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту   «Конкурс малюнків» (с.33)

 

 

 

172 П

Закріплення вмінь писати  вивчені букви.

Написання слів і речень. Вправи на розрізнення твердих і м’яких приголосних звуків.Daily 5.

 

 

 

173 Ч

Звук [х], позначення його буквою «ха».

Робота над правильним вимовлянням глухого звука [х]. Мовно-логічні ігри. Робота над заголовком, з текстом.Робота з прислів’ями (чи може прислів’я бути заголовком оповідання).

(с.34-35)

 

 

 

174 П

Письмо малої букви «ха».

Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів. Складання і записування слів.Daily 5.

 

 

 

175 Ч

Закріплення знань про звукове значення букви «ха».

Робота над заголовком. Робота з текстом (визначення жанру твору, дійових осіб…) Опрацювання тексту   «Похвала». (с.36-37)

 

 

 

176 П

Письмо великої букви «Ха».

Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5.

 

 

 

177 Ч

Закріплення знань про звукове значення букви «ха».

Робота з прислів’ям. Інтеграція з технологіями. С. 36-37)

 

 

 

178 П

Закріплення вмінь писати  вивчені букви.

Списування речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5.

 

 

 

179 Ч

Звук [ф], позначення його буквою «еф».

Робота над правильним вимовлянням звука [ф]. Вправи на удосконалення техніки читання. Мовно-логічні ігри. Читання тексту. Мовне дослідження.

(с. 38-39)

 

 

 

180 П

Письмо малої букви «еф».

Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів. Складання і записування слів.Daily 5.

 

 

 

181 Ч

Закріплення знань про звукове значення букви «еф».

Читання тексту; визначення жанру твору; визначення дійових осіб. Опрацювання тексту «Софійка – фантазерка» (жарт). (с. 40-41)

 

 

 

182 П

Письмо великої букви «еФ».

Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів. Складання і записування  речень.Daily 5.

 

 

 

183 Ч

Закріплення знань про звукове значення букви «еф».

Робота над заголовком. Читання тексту; визначення жанру твору; визначення дійових осіб. Складання із слів речень. Опрацювання тексту «Фея у школі». Інтеграція із природознавством. (с.40-41)

 

 

 

184 П

Закріплення вмінь писати  вивчені букви.

Списування речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5.

 

 

 

185 Ч

Звукосполучення [йі], позначення його буквою «ї».

Удосконалення читацьких навичок. Мовно-логічні ігри. Інтеграція з громадянською та історичною галузями. (с. 42-43)

 

 

 

186 П

Письмо малої букви «ї», буквосполучень з нею.

Доповнення і записування речень.Daily 5.

 

 

 

187 Ч

Закріплення звукового значення букви «ї».

Удосконалення читацьких навичок. Мовно-логічні ігри. Інтеграція з громадянською та історичною галузями. Опрацювання вірша Л. Савчук «Моя Україна – це пісенька мами»

 

 

 

188 П

Письмо великої букви «Ї», складів та слів із нею.

Складання і записування речень, слів.Daily 5.

 

 

 

189 Ч

Закріплення знань про звукове значення букви «ї».

Робота над заголовком. Переказ за опорними малюнками. Опрацювання тексту «Вітерець та книжечка». Прислів’я.

 

 

 

190 П

Закріплення вмінь писати  вивчені букви.

Змінювання іменників за числами (без уживання термінів). Доповнення і записування речень.Daily 5.

 

 

 

191 Ч

Звукосполучення [шч]. Позначення його буквою «ща».

Робота над вимовлянням звукосполучення [шч].Мовно-логічні ігри. Робота над заголовком (про що читатимемо).Переказ тексту з опорою га ілюстрації. Інтеграція з природознавством. (с.46-47)

 

 

 

192 П

Письмо малої букви «ща».

Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів.Daily 5.

 

 

 

193 Ч

Читання складів, слів. Переказ тексту з опорою на ілюстрації.

Опрацювання вірша «Розкажу я вам малята» (М. Дяченко).Опрацювання тексту «Що таке щастя» (с. 46-47)

 

 

 

194 П

Письмо великої букви «Ща», буквосполучень та слів із нею.

Складання і записування  словосполучень,  речень.Daily 5.

 

 

 

195 Ч

Закріплення звукового значення букви «ща».

Робота над злитою вимовою. Мовно-логічні ігри. Переказ твору з опорою на ілюстрації. Інтеграція з природознавством.

 

 

 

 

 

 

 

 

196 П

Перевірна робота №1. Списування з рукописного тексту.

Списує слова і речення з рукописного тексту. Запис під диктування слів у яких написання збігається зі звучанням. (2 речення)

 

 

 

197 Ч

Звуки [дз], [дз'],позначення  їх буквами «де», «зе».

Робота над злитою вимовою звуків [дз], [дз']. Вправи для удосконалення техніки читання. Мовно-логічні ігри.

(с. 48-49)

 

 

 

198 П

Закріплення вмінь писати  вивчені букви.

Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Вибірковий диктант.Daily 5.

 

 

 

199 Ч

Звуки [дз], [дз'],позначення  їх буквосполученням «дз».

для удосконалення техніки читання. Мовно-логічні ігри. Робота з текстом, вибіркове читання. Інтеграція з природознавством. (с.

 

 

 

200 П

Письмо буквосполучень «дз», «Дз», слів із ними.

Безвідривне поєднання букв. Складання та записування речень.Daily 5.

 

 

 

201 Ч

Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз'].

Опрацювання тексту  «Краса навколо нас»

 

 

 

202 П

Закріплення вмінь писати  вивчені букви.

Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Словниковий диктант.Daily 5.

 

 

 

203 Ч

Звук [дж], позначення його буквами «де», «же».

Робота над злитою вимовою звука [дж]. Мовно-логічні ігри. Робота з текстом. Робота з прислів’ями. Соціальний розвиток.(с.50-51)

 

 

 

204 П

Письмо буквосполучень  «дж», «Дж», слів із ними.

Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Словниковий диктант.Daily 5.

 

 

 

205 Ч

Звук [дж], позначення його буквами «де», «же».

Опрацювання тексту  «День народження Джмелика».

 

 

 

206 П

Письмо буквосполучень «дж», «Дж», слів із ними.

Утворення й записування словосполучень.Daily 5.

 

 

 

207 Ч

Перевірна робота № 2. Читання вголос.

Перевірка знання всіх літер алфавіту. Читання вголос цілими словами і складами з відповідною інтонацією. Перевірка розуміння фактичного змісту прочитаних коротких текстів.

 

 

 

208 П

Звуковий аналіз слів.

Пояснювальний диктант.Daily 5.

 

 

 

209 Ч

Апостроф.

Дослідження ролі апострофа. Робота із заголовком (про що розповідається). Робота з текстом (читання по абзацах з передбаченням). Соціальний розвиток. (с.52-53)

 

 

 

210 П

Написання складів і слів з апострофом.

Списування речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5.

 

 

 

211Ч

Опрацювання оповідання В. Кравець «Казка про апостроф»

Дослідження ролі апострофа. Робота із заголовком (про що розповідається).

(с.52-53)

 

 

 

212 П

Перевірна робота № 3. Диктант.

Перевірка знання та написання великих та малих літер алфавіту.

 

 

 

213 Ч

Закріплення правила вживання апострофа в українській мові.

Робота із заголовком (про що розповідається).

 

 

 

214 П

Закріплення правила вживання апострофа в українській мові.

Списування речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5.

 

 

 

 

ПІСЛЯБУКВЕННИЙ ПЕРІОД

 

                                                                            Буквений період

Очікувані результати:

Змістова лінія : Читаємо

читає вголос доступні тексти переважно цілими словами (окреміслова ускладненої структури - складами); [1 МОВ 2.1]виявляє      у процесі читання розуміння значень більшості слів,звертаєувагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення;[1 МОВ 2.1]правильно інтонує речення, у кінці яких стоять різні розділові знаки (після попередньої підготовки); [1 МОВ 2.1]читає і  називає  нескладні за змістом і формою фольклорні та літературні тексти (загадка, лічилка, казка, вірш, оповідання); [1МОВ 2.1]виділяє в структурі тексту заголовок; [1 МОВ 2.2]пояснює зв’язок заголовка та ілюстрацій зі змістом твору (у прозорих випадках); [1 МОВ 2.2]виявляє розуміння фактичного   змісту невеликих            за обсягом інескладних       текстів:          пояснює,        яка      подія  відбулася,       називає персонажів твору,    відповідає      на        запитання      за        змістом; [1 МОВ 2.2]пояснює, якими словами         в тексті автор описує характер героя,його зовнішність, передає красу природи і т. ін.(з допомогою вчителя); [1 МОВ 2.3]переказує близько до змісту прочитаний твір      чи окремі його епізоди з опорою на ілюстрації, запитання вчителя; [1 МОВ 2.2]висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганийвчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізоди найбільше запам’яталися, вразили; [1 МОВ 2.4]читає          в  ролях          діалоги           з          казок, оповідань,            віршів (після попередньої підготовки); [1 МОВ 2.7]має уявлення       про  найважливіші  джерела  інформації:   дитячі книжки,журнали,     енциклопедії,            телебачення, бібліотека,Інтернет; [1 МОВ 2.5]розрізняє вербальну і візуальну інформації в тексті; [1 МОВ 2.1]знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі, пояснює її зміст; [1 МОВ 2.1],[1 МОВ 2.6]

знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора,заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці (творі); [1 МОВ 2.1] розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях з чітко  вираженим  поліграфічним  оформленням  (ілюстраціями,заголовком, графічним представленням тексту); [1 МОВ 2.1] дотримується правил збереження книжки та гігієни читання(під керівництвом дорослого);пояснює свої читацькі вподобання (яким темам надає перевагу); [1МОВ 2.5]відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати; [1

МОВ 2.5]називає своїх улюблених літературних героїв [1 МОВ 2.4]

Змістова лінія «Досліджуємо медіа»:

сприймає зміст і форму простих медіапродуктів (малюнки,світлини, комікси, дитячі журнали,мультфільми тощо), бере участь в їх обговоренні; [1 МОВ 1.1] [1 МОВ 2.1]бере участь в обговоренні змісту і форми медіапродуктів; [1МОВ 1.4], [1 МОВ 2.2]розповідає про свої враження від прослуханих / переглянутих медіапродуктів [1 МОВ 1.5], [1 МОВ 2.4]

 

Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»:

називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського  алфавіту,  дотримуючись  графічних,  технічних,гігієнічних вимог; [1 МОВ 3.1]розрізняє друковане і рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; [1МОВ 3.1]пише під диктування слова, речення з 3-4 слів; [1 МОВ 3.1]добирає й записує назву малюнка, заголовок до тексту (з допомогою вчителя); [1 МОВ 3.1]складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією(самостійно та з допомогою вчителя); [1 МОВ 3.1]дотримується культури оформлення письмових робіт; [1 МОВ3.1]

перевіряє написане; [1 МОВ 3.3]виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні,пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя [1 МОВ 3.3],[1 МОВ 4.2]

 

Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища»:

має уявлення про мовні звуки; [1 МОВ 4.розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; [1 МОВ 4.1]    правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні           звуки; [1 МОВ 4.1]       відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ           асиміляції); [1 МОВ 4.1]    

пояснює зміну значення слова в результаті заміни одного зі   звуків; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]Позначення звуків буквами. має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви; [1 МОВ 4.1]    

позначає мовні звуки буквами на письмі; [1 МОВ 4.1]  правильно записує слова, вимова й написання яких збігаються; [1   МОВ 4.1]       правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків; [1          

МОВ 4.1]       відтворює алфавітні назви букв; [1 МОВ 4.1]      має уявлення про склад, вимовляє слова по складах; [1 МОВ 4.1]      Вправляння у поділі слів на пояснює співвідношення між звуками і буквами у складі, слові;          склади.[1 МОВ 4.1]  поділяє на склади слова під час переносу їх частин в інший   

рядок; [1 МОВ 4.1]   10має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу; [1 МОВ 4.1]розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові; [1 МОВ4.1]правильно наголошує загальновживані слова; [1 МОВ 4.1]пояснює залежність значення слова від зміни наголосу в ньому (в окремих випадках) ; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]має уявлення про номінативну функцію слова; [1 МОВ 4.1]співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії,ознаки, числа; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]розрізняє близькі й протилежні за значенням слова; [1 МОВ 4.1]розпізнає слова, які мають кілька значень; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ4.2]доповнює тематичні групи слів; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]

встановлює відповідність між родовою і видовими назвами; [1МОВ 4.1]упізнає і розрізняє слова - назви предметів, ознак, дій, чисел,службові слова (з допомогою вчителя); [1 МОВ 4.1] ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя); [1 МОВ4.1]

має уявлення про речення; [1 МОВ 4.1]розпізнає речення за графічними орієнтирами (велика буква на

початку, розділовий знак у кінці); [1 МОВ 4.1]визначає кількість слів у реченні, яке складається з 1-4 слів; [1МОВ 4.1]інтонаційно правильно вимовляє (читає) розповідні, питальні йокличні речення і відповідно оформлює їх на письмі(використовує відповідні розділові знаки); [1 МОВ 4.1]дотримується  правила  вживання  великої літери  на  початку речення; [1 МОВ 4.1]доповнює речення 1-2 словами за змістом; [1 МОВ 4.1]складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему; [1МОВ 4.1]має уявлення про текст (практично відрізняє його від речення); [1МОВ 4.1]добирає заголовок до тексту (з допомогою вчителя); [1 МОВ 4.1] визначає кількість речень у тексті (з 2-4 речень), виявляє їх межі за графічними орієнтирами [1 МОВ 4.1]

215 Ч

К. Вагилевич «Котик – школяр»

Робота із заголовком, текстом. Парна робота. Соціальний розвиток.  (с.54)

 

 

 

216 П

Повторення написання букв: «у»,«де»,«зе»,«в»,«б».

Спостереження за вживанням синонімів, антонімів. Daily 5.

 

 

 

217 Ч

Вчись швидко читати.

Вправи для розвитку навички читання.

 

 

 

 

218 П

Повторення написання букв «и»,«И»,«й»,«Й»,«ш»,«Ш»,«ц»,«Ц», «щ»,«Щ».

Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Добір прикметників до іменників.Daily 5.

 

 

 

219 Ч

Вчись швидко читати.

Вправи для розвитку навички читання.

 

 

 

220 П

Повторення написання букв «и», «И», «й», «Й», «ш», «Ш», «ц», «Ц», «щ», «Щ».

Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Добір прикметників до іменників.Daily 5.

 

 

 

221 Ч

Б. Вовк «Лінива Оленка». Прислів’я.

Робота із заголовком, текстом. Робота з прислів’ями. Парна робота. Інтеграція з основами здоров’я. (с.55)

 

 

 

222 П

Повторення написання букв «а» «А»«л»«Л»«м»«М».

Мовно – логічні вправи. Письмо слів із вивченими буквами.Daily 5.

 

 

 

223 Ч

Легенда «Чому Сорока будує кілька хатинок».

Мовно – логічні ігри. Вставляння слів у текст.Інтеграція з природознавством.

(с.56)

 

 

 

224 П

Повторення написання букв «К к».

Списування друкованого. Добір протилежних за значенням слів.Daily 5.

 

 

 

225 Ч

В. Кравець «На галявині в ліску».

Парна робота. Інтеграція з природознавством. (с.57)

 

 

 

226 П

Зіставлення друкованих і рукописних букв.

Відновлення речення. Творче списування з друкованого.Daily 5.

 

 

 

227 Ч

О. Пархоменко «Співучі колоски».

Мовно – логічні ігри. Тестові завдання. Інтеграція з природознавством. (с. 58)

 

 

 

228 П

Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами.

Списування з друкованого.Daily 5.

 

 

 

229 Ч

В. Сухомлинський «Як бджола знаходить квітку конвалії».

Мовно – логічні ігри. Тестові завдання. Соціальний розвиток. Інтеграція з природознавством. (с. 59)

 

 

 

230 П

Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами.

Списування з друкованого. Daily 5.

 

 

 

231 Ч

За О. Іваненко «Сонечко». 

Мовно – логічні ігри. Соціальний розвиток. Інтеграція з природознавством.  (с.60-61)

 

 

 

232 П

Повторення написання букв «Оо» «Юю».

Буквений квест. Словотворчі вправи.Daily 5.

 

 

 

233 Ч

М. Петренко «Утікач».

Мовно – логічні ігри. Розвиток мовлення. Соціальний розвиток. (с.62)

 

 

 

234 П

Повторення написання букв «Уу»

«Ч ч».

Словотворчі вправи.Daily 5.

 

 

 

235 Ч

С. Ходій «Колобок на новий лад».

Читання в ролях. (с. 62-63)

 

 

 

236 П

Перевірна робота № 4. Списування з друкованого тексту

Списує слова і речення з друкованого тексту.

 

 

 

237 Ч

Українська народна казка «Кабан під дубом».

Мовно – логічні ігри. Вибіркове читання. Соціальний розвиток. Інтеграція з природознавством. (с.64)

 

 

 

238 П

Повторення написання букв  «Бб»«Вв». 

Словотворчі вправи. Списування з друкованого.Daily 5.

 

 

 

239 Ч

М. Павленко «Хто біліє, хто бігає».

Мовно – логічні ігри. Соціальний розвиток. Інтеграція з природознавством. (с. 65)

 

 

 

240 П

Повторення написання букв   «І і»,«Ї ї».

Словотворчі вправи. Списування з друкованого.Daily 5.

 

 

 

241 Ч

Українські народні загадки.

Робота в парі. Інтеграція з основами здоров’я, з природознавством. (с.66)

 

 

 

242 П

Повторення написання букв  «Н н».

Словотворчі вправи. Списування з друкованого.Daily 5.

 

 

 

243 Ч

О. Прилуцький «Загадочки квочки».  Українська народна загадка.

Робота в парі. Інтеграція з основами здоров’я, з природознавством. (с. 67)

 

 

 

244 П

Складання речення, словосполучень. 

Списування з друкованого тексту.Daily 5.

 

 

 

245 Ч

О. Буцень «Айстри».

Мовно – логічні ігри. Тестові завдання. Робота в парі. Соціальний розвиток. Інтеграція з громадянською галуззю.

(с. 68-69)

 

 

 

246 П

Повторення написання букв   «г Г».

Словотворчі вправи. Добір влучного слова в реченні. Daily 5.

 

 

 

247 Ч

Перевірна робота № 5. Читання вголос.

Читання вголос доступних текстів цілими словами та складами.

 

 

 

248 П

Повторення написання букв   г Г.

Словотворчі вправи. Добір влучного слова в реченні.Daily 5.

 

 

 

249 Ч

А. Качан «Мобільна розмова».

Робота в парі. Складання діалогу. Соціальний розвиток. Інтеграція з громадянською галуззю. (с.70-71)

 

 

 

250 П

Написання слів із подовженими приголосними.

Словотворчі вправи. Добір влучного слова в реченні.Daily 5.

 

 

 

251 Ч

В.Сенцовський. «Полуниці на вареники»

Мовно – логічні ігри. Тестові завдання. Робота в парі. Соціальний розвиток. Інтеграція з громадянською галуззю, природознавством. (с. 72-73)

 

 

 

252 П

Алфавіт. Читання та написання  букв алфавіту.

Написання слів із подовженими приголосними.Daily 5.

 

 

 

253 Ч

Букет скоромовок. Розгадування ребуса.

Робота в парі. Інтеграція з громадянською галуззю. (с.74)

 

 

 

254 П

Написання слів із подовженими приголосними.

Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.Daily 5.

 

 

 

255 Ч

Українська казка «Казка – загадка».

Мовно – логічні ігри. Розвиток зв’язного мовлення. Соціальний розвиток. Інтеграція з  (с. 75)природознавством.

 

 

 

256 П

Відновлення тексту.

Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.Daily 5.

 

 

 

257 Ч

В. Сухомлинський «Найгарніша мама».

Робота в парі. Розвиток зв’язного мовлення. Інтеграція з громадянською галуззю. (с. 76-77)

 

 

 

258 П

Списування алфавіту.

Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.Daily 5.

 

 

 

259 Ч

Букет лічилок. Розгадування ребуса.

Робота в парі. (Інтеграція з основами здоров’я) (с.78-79)

 

 

 

260 П

Відновлення тексту.

Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.Daily 5.

 

 

 

261 Ч

Букет лічилок. Читання лічилок. Розгадування ребуса.

Робота в парі. (Інтеграція з основами здоров’я та громадянською галуззю).

 

 

 

262 П

Слова, близькі та протилежні за значенням.

Складання речень з ними.Daily 5.

 

 

 

263 Ч

Брати наші менші. За Г. Половолоцьким «Хлопчик та їжак»

Розвиток мовлення інтеграція з природознавством. (с.80-81)

 

 

 

264 П

Перевірна робота № 6. Диктант.

Запис під диктування слів у яких написання збігається зі звучанням. (4 речення)

 

 

 

265 Ч

Т. Коломієць «Олівці».

Робота в парі. (Інтеграція. з мистецтвом). (с.82-83)

 

 

 

266 П

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? хто?

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова і записування речень.Daily5.

 

 

 

267 Ч

М. Магера «Бабусин помічник».

Мовно – логічні ігри. Інтеграція з громадянською галуззю. (с.84-85)

 

 

 

268 П

Розрізнення слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?

Розвиток зв’язного мовлення. Виконання завдання за зразком.Інтеграція з мистецтвом.

Daily 5.

 

 

 

269 Ч

М. Сингаївський «Що сказало сонце?»

Виразне читання. Мовно – логічні ігри. Інтеграція з громадянською галуззю.

(с. 86-87)

 

 

 

270 П

Добір слів, які відповідають на питання що робить? Що роблять?.

Утворення і записування речень з поданими словами.Daily 5.

 

 

 

271 Ч

 А. Коцюбинський «Чий Максимко?»

Робота в парі. Інтеграція з громадянською галуззю.

(с. 88-89)

 

 

 

272 П

Розвиток уявлення про службові слова.

Складання та записування речень зі службовими словами.Daily 5.

 

 

 

273 Ч

Вчися швидко читати. Українська народна казка. «Лисичка і глек».

Мовно-логічні ігри. Соціальний розвиток. (с. 90)

 

 

 

274 П

Уживання великої букви в словах.

Складання та записування речень.Daily 5.

 

 

 

275 Ч

М. Герасименко «Магніт».

Мовно – логічні ігри. Інтеграція з природознавством. С.91)

 

 

 

276 П

Розділові знаки наприкінці речення.

Складання та записування речень. Daily 5.

 

 

 

277 Ч

Верховень «Канікули».

Мовно – логічні вправи.

 

 

 

278 П

Побудова, правильне інтонування і записування запитань.

Розвиток мовлення. Складання та записування речень.Daily 5.

 

 

 

279 Ч

Підсумок за рік

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

280 П

Підсумок за рік.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

 

 13 жовтня

 Попрацюйте з підручником на с.30 .У цьому вам допоможе відео. 

Перегляньте  відео,яке допрможе вам  правильно виконати завдання в зошиті на с. 18. 

Виконайте  всі завдання  на с. 18 .(зошита), 

 12 жовтня

 Попрацюйте з підручником на с. 28-29 .У цьому вам допоможе відео. 

Перегляньте  відео,яке допрможе вам  правильно виконати завдання в зошиті на с. 17. 

Виконайте завдання 1, 2, 3  на с17 .(зошита), 

 10 жовтня

Перегляньте ще раз відео,яке допрможе вам краще пригагади матеріал уроку та правильно виконати завдання в зошиті.

Виконайте завдання 6  на .с.16 (зошита), 



 06.10

с. 24( вправа 6,  підготувати розповідь),с.13( зошита, вправа 3)

Немає коментарів:

Дописати коментар