додавання і відлнімання в межах 1000
Математика Таблиця множення
українська мова
Робота з деформованим текстом
(Будова слова)
Читання
Математика
№ з/п |
Тема уроку Читання /письма (пишеться в журналі) |
Додаткові
відомості для уроку |
Очікува ні результати |
дата |
скоригована дата |
примітки |
|||
Добуквений період |
|||||||||
1 Ч с. 3 |
Знайомство
із школою, класом, однокласниками |
Вітання
і знайомство з однолітками та дорослими, звертання до однокласників.
Сюжетно-рольові ігри. (с. 3) |
1 МОВ.1.1 |
|
|
||||
2 П |
Письмове приладдя. Постава під
час письма. Орієнтування на сторінці зошита. |
Правила сидінняпід час
письма. Вітання і знайомство з однолітками та дорослими, звертання до
однокласників. (с.
3) |
|
|
|
||||
3 Ч с. |
Поняття
про назви істот і неістот. Слова, що відповідають на питання хто? що? |
Практичне
розрізнення назв істот і неживих предметів. Розподіл слів на групи за
питаннями хто? що? (с. 4-5) |
1МОВ1.2 1 МОВ 1.4 |
|
|
||||
4 П |
Положення олівця в руці під
час письма. |
Орієнтування на сторінці
зошита (праворуч, ліворуч). Обведення та розфарбовування контурних
малюнків(с.4) |
|
|
|
||||
5 Ч с. |
Закріплення
вмінь ставити питання до назв істот та неістот. |
Розподіл
слів на групи за питаннями хто? що? (с. 6-7) |
1МОВ1.2 1 МОВ 1.4 |
|
|
||||
6 П |
Орієнтування на сторінці
зошита ( праворуч, ліворуч). |
Розташування
зошита на парті під час письма. Орієнтування в сітці зошита. Обведення та розфарбовування контурних
малюнків (с. 5) |
|
|
|
||||
7 Ч с. |
Робота з дитячою
книжкою 1.Укр. народна казка «Колосок» |
Слухання української народної казки «Колосок».
Театралізація уривків казки «Колосок» з опорою на ілюстрацію. |
1 МОВ.1.1 |
|
|
|
|||
8 П |
Розвиток зв’язного мовлення 1«Мої перші кроки у країні знань» |
Практика Daily 5: письмо
для себе. Оформлення
«Щоденникавражень» в
парах. Ситуаціїспілкування. |
|
|
|
||||
9 Ч с. |
Поняття
про ознаки предметів. Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? |
Порівняння
предметів за вказаною ознакою. (Інтеграція з природознавством,математикою). (с.
8-9) |
1МОВ1.2 1 МОВ 1.4 |
|
|
||||
10 П |
Рядок. Середина рядка. |
Поле на сторінці зошита.
Верхня і нижня рядкові лінії. (с. 6) (с. 7) |
|
|
|
||||
11 Ч с. |
Поняття
про дії предметів. Слова, що відповідають на питання що робить? Що роблять? |
Практичне
вживання дієслів з назвами істот та неістот.( Інтеграція з математикою). (с.
10-11) |
1МОВ1.2 1 МОВ 1.4 |
|
|
||||
12 П |
Письмо ламаних і півовальних ліній. |
(с.7) |
|
|
|
||||
13 Ч с. |
Поняття
про речення. Практичне ознайомлення з реченням. Робота з дитячою книжкою 2. Вірш М.
Возіянова «Цирк». |
Виокремлення
речень з мовного потоку. Аналіз їх за кількістю слів. Складання речень за
малюнками. (с.12-13) |
1.МОВ1.2,1МОВ1.4 |
|
|
||||
14 П |
Робочий рядок. Міжрядкова
лінія. Розвиток
зв’язного мовлення 2. Зоопарк |
Ситуаціїспілкування. Робота
в парах.Daily 5.
(с. 8) |
|
|
|
||||
15 Ч с. |
Поділ
слів на склади. |
Практичне
ознайомлення з поділом слів на склади з опорою на ілюстративний
матеріал. Схематичне зображення
складової будови слова. (Інтеграція з
природознавством, математикою). (с. 14-15) |
|
|
|
||||
16 П |
Письмо прямих ліній та ліній з
нижнім заокругленням. |
Письмо під лічбу. Ситуації
спілкування. Робота в парах. Daily 5. ( с.9) |
|
|
|
|
|||
17 Ч с. |
Наголос.
Наголошений склад. Робота з дитячою книжкою 3.
Розучування лічилок. |
Практичне
ознайомлення з наголошеними і ненаголошеними складами. Спостереження за
зміною значення слова залежно від наголосу. (Інтеграція з основами здоров’я).
(с.
16-17) |
|
|
|
|
|||
18 П |
Похила лінія (коротка, подовжена). |
Ситуації спілкування. Робота в парах і малих
групах. Daily 5. (с. 10 - 1, 2, 3 рядок) |
|
|
|
|
|||
19 Ч с. |
Мовні
й немовні звуки. |
Спостереження
за мовними й немовними звуками. Поділ слів на склади. (Інтеграція з природознавством).
(с. 18-19) |
|
|
|
|
|||
20 П |
Письмо прямих (коротких і довгих) похилих з
нижнім заокругленням |
Орієнтування у графічній сітці зошита. Робота в
парах. Daily 5. (с.
10 - 4,5,6 рядок) |
|
|
|
|
|||
21 Ч с. |
Голосні
та приголосні звуки. Спостереження за вимовою голосних та приголосних звуків. |
Розрізнення
голосних та приголосних звуків на
слух, умовне позначення. (Інтеграція з основами здоров’я). (с.
20-21) |
|
|
|
|
|||
22 П |
Коротка лінія із заокругленням унизу та вгорі. |
Підготовчі вправи до написання букв. Ситуації
спілкування. Робота в парах. Daily 5.
(с.11) |
|
|
|
|
|||
23 Ч с. |
Тверді
та м’які приголосні звуки.Позначення їх умовними знаками |
Спостереження
за вимовою твердих і м’яких приголосних звуків. (с.22-23) |
|
|
|
||||
24 П |
Письмо лівих
півовалів (малих, великих)Розвиток
зв’язного мовлення «Вчуся ставити запитання» |
Підготовчі вправи до написання букв. Ситуаціїспілкування. Складанняречень. Робота в парах. Daily 5. (с.11) |
|
|
|
||||
25 Ч с. |
Звуковийаналізпростих за будовоюслів, Дзвінкі та глухі приголосні. |
Дидактичніігри. (Інтеграція з природознавством). (с.24-25) |
|
|
|
||||
26 П |
Письмо малих та великиховалів. |
Підготовчі вправи до написання букв.Ситуаціїспілкування. Складанняречень. Робота в парах.Daily 5.(с.12) |
|
|
|
||||
27 Ч с. |
Побудова звукової
схеми слова. Дидактичні ігри. Робота з дитячою книжкою 4.Укр. народна
казка «Заєць та Їжак» |
Диференційоване
читання (тут і далі):учні, які вже вміють читати, опрацьовують вірш повністю;
учні, які вивчають букву, відшукують її у вірші (букви, виділені синім
кольором). (Інтеграція з основами здоров’я, природознавством). (с. 26-27) |
|
|
|
||||
28 П |
Письмо петлеподібних елементів. |
Обведеннязразків. Поєднаннягрупелементів. Удосконалення вміння писати вивчені елементи
букв.Daily 5. (с.
13) |
|
|
|
||||
Буквений
період Очікувані результати: Змістова
лінія : Читаємо читає вголос доступні тексти переважно цілими
словами (окреміслова ускладненої структури - складами); [1 МОВ 2.1]виявляє у процесі читання розуміння значень
більшості слів,звертаєувагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх
значення;[1 МОВ 2.1]правильно інтонує речення, у кінці яких стоять різні
розділовізнаки (після попередньої підготовки); [1 МОВ 2.1]читає і називає
нескладні за змістом і формою фольклорні талітературні тексти (загадка,
лічилка, казка, вірш, оповідання); [1МОВ 2.1]виділяє в структурі тексту
заголовок; [1 МОВ 2.2]пояснює зв’язок заголовка та ілюстрацій зі змістом
твору (упрозорих випадках); [1 МОВ 2.2]виявляє розуміння фактичного змісту невеликих за обсягом
інескладних текстів: пояснює, яка подія відбулася, називає
персонажів твору, відповідає на запитання за змістом;
[1 МОВ 2.2]пояснює, якими словами в
тексті автор описує характер героя,його зовнішність, передає красу природи і
т. ін.(з допомогоювчителя); [1 МОВ 2.3]переказує близько до змісту прочитаний
твір чи окремі йогоепізоди з опорою на
ілюстрації, запитання вчителя; [1 МОВ 2.2]висловлює власне ставлення до
прочитаного: хороший / поганийвчинок, хто сподобався / не сподобався в творі,
які епізодинайбільше запам’яталися, вразили; [1 МОВ 2.4]читає в
ролях діалоги з казок, оповідань, віршів (післяпопередньої підготовки); [1 МОВ 2.7]має
уявлення про найважливіші джерела
інформації: дитячікнижки,журнали, енциклопедії, телебачення, бібліотека,Інтернет;
[1 МОВ 2.5]розрізняє вербальну і візуальну інформації в тексті; [1 МОВ
2.1]знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію вдитячій
книжці, дитячому журналі, пояснює її зміст; [1 МОВ 2.1],[1 МОВ 2.6] знаходить і називає елементи дитячої книжки
(прізвище автора,заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад,
прощо може розповідатися в книжці (творі); [1 МОВ 2.1]розрізняє дитячі книжки
казок, оповідань, віршів у виданнях зчітко
вираженим поліграфічним оформленням
(ілюстраціями,заголовком, графічним представленням тексту); [1 МОВ
2.1]дотримується правил збереження книжки та гігієни читання(під керівництвом
дорослого);пояснює свої читацькі вподобання (яким темам надає перевагу);
[1МОВ 2.5]відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати; [1 МОВ 2.5]називає своїх улюблених літературних
героїв [1 МОВ 2.4] Змістова
лінія «Досліджуємо медіа»: сприймає зміст і форму простих медіапродуктів
(малюнки,світлини, комікси, дитячі журнали,мультфільми тощо), бере участь в
їх обговоренні; [1 МОВ 1.1] [1 МОВ 2.1]бере участь в обговоренні змісту і
форми медіапродуктів; [1МОВ 1.4], [1 МОВ 2.2]розповідає про свої враження від
прослуханих / переглянутих медіапродуктів [1 МОВ 1.5], [1 МОВ 2.4] Змістова
лінія «Взаємодіємо письмово»: називає і розбірливо пише всі рукописні малі й
великі літериукраїнського
алфавіту, дотримуючись графічних,
технічних,гігієнічних вимог; [1 МОВ 3.1]розрізняє друковане і
рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]списує слова і речення з друкованого і
рукописного тексту; [1МОВ 3.1]пише під диктування слова, речення з 3-4 слів;
[1 МОВ 3.1]добирає й записує назву малюнка, заголовок до тексту (здопомогою
вчителя); [1 МОВ 3.1]складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою
ситуацією(самостійно та з допомогою вчителя); [1 МОВ 3.1]дотримується культури
оформлення письмових робіт; [1 МОВ3.1] перевіряє написане; [1 МОВ 3.3]виявляє і
виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні,пунктуаційні) самостійно чи
з допомогою вчителя [1 МОВ 3.3],[1 МОВ 4.2] Змістова
лінія «Досліджуємо мовні явища»: має уявлення про мовні звуки; [1 МОВ 4.розрізняє
голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; [1 МОВ 4.1] правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й
глухі приголосні звуки; [1 МОВ
4.1] відтворює ланцюжок звуків у
почутому слові (без явищ асиміляції);
[1 МОВ 4.1] пояснює зміну значення слова в результаті заміни
одного зі звуків; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ
4.2]Позначення звуків буквами. має уявлення про букви, розрізняє звуки і
букви; [1 МОВ 4.1] позначає мовні звуки буквами на письмі; [1 МОВ
4.1] правильно записує слова, вимова й
написання яких збігаються; [1 МОВ
4.1] правильно позначає на письмі
м’якість приголосних звуків; [1 МОВ 4.1] відтворює
алфавітні назви букв; [1 МОВ 4.1] має
уявлення про склад, вимовляє слова по складах; [1 МОВ 4.1] Вправляння у поділі слів на пояснює
співвідношення між звуками і буквами у складі, слові; склади.[1 МОВ 4.1] поділяє
на склади слова під час переносу їх частин в інший рядок; [1 МОВ 4.1] 10має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється
з більшою силою голосу; [1 МОВ 4.1]розрізнює наголошений і ненаголошені
склади в слові; [1 МОВ4.1]правильно наголошує загальновживані слова; [1 МОВ
4.1]пояснює залежність значення слова від зміни наголосу в ньому (в окремих
випадках) ; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]має уявлення про номінативну функцію
слова; [1 МОВ 4.1]співвідносить слово і зображення відповідного предмета,
дії,ознаки, числа; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]розрізняє близькі й протилежні за
значенням слова; [1 МОВ 4.1]розпізнає слова, які мають кілька значень; [1 МОВ
4.1], [1 МОВ4.2]доповнює тематичні групи слів; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2] встановлює відповідність між родовою і видовими
назвами; [1МОВ 4.1]упізнає і розрізняє слова - назви предметів, ознак, дій, чисел,службові
слова (з допомогою вчителя); [1 МОВ 4.1] ставить до слів питання хто? що?
який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя);
[1 МОВ4.1] має уявлення про речення; [1 МОВ 4.1]розпізнає
речення за графічними орієнтирами (велика буква на початку, розділовий знак у кінці); [1 МОВ 4.1]визначає
кількість слів у реченні, яке складається з 1-4 слів; [1МОВ 4.1]інтонаційно
правильно вимовляє (читає) розповідні, питальні йокличні речення і відповідно
оформлює їх на письмі(використовує відповідні розділові знаки); [1 МОВ 4.1]дотримується правила
вживання великої літери на
початку речення; [1 МОВ 4.1]доповнює речення 1-2 словами за змістом;
[1 МОВ 4.1]складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему; [1МОВ
4.1]має уявлення про текст (практично відрізняє його від речення); [1МОВ 4.1]добирає
заголовок до тексту (з допомогою вчителя); [1 МОВ 4.1] визначає кількість
речень у тексті (з 2-4 речень), виявляє їх межі за графічними орієнтирами [1
МОВ 4.1] |
|||||||||
29 Ч с. |
Звук [а], позначення
його буквою «а». |
Диференційоване
читання. (Інтеграція з основами
здоров’я). (с. 28-29) |
|
|
|
||||
30 П |
Письмо малої букви «а». Підготовчі графічні вправи. |
Написання буквосполучення «аа».
Звуковий аналіз слів. Ситуації спілкування. Робота в
парах. Daily 5. |
|
|
|
||||
31 Ч с. |
Звук [а], позначення
його буквою «а». |
Диференційоване
читання. (с. 28-29) |
|
|
|
||||
32 П |
Письмо
великої букви «А». |
Безвідривне з’єднання букв. Написання буквосполучення «Аа».Daily 5. |
|
|
|
||||
33 Ч с. |
Звук [у], позначення
його буквою «у». |
Виділення
звука [у] у словах. Диференційоване читання. (Інтеграція з природознавством,
основами здоров’я). (с.
30-31) |
https://www.youtube.com/watch?v=GOCt4BVNci0 |
|
|
||||
34 П |
Письмо малої
букви «у». |
Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.Daily 5. |
|
|
|
||||
35 Ч с. |
Виділення
звука [у] словах. |
Диференційоване читання.( Інтеграція з
природознавством, основами здоров’я) (с. 30-31) |
|
|
|
||||
36 П |
Написання
великої букви «У», її поєднання з вивченими буквами. |
Підготовчі графічні вправи.Daily 5. |
|
|
|
||||
37 Ч с. |
Звук
[о], позначення його буквою «о». Робота
з дитячою книжкою 5.Укр. народна казка «Колобок». |
Виділення
звука [о] словах. Складання діалогу.«А що було б, якби…». Складання альтернативної кінцівки до відомої казки.
Театралізація уривків казки «Колобок». (с.32-33) |
https://www.youtube.com/watch?v=zDHdrGGbHzU |
https://www.youtube.com/watch?v=l8nVpg5GZHA |
https://www.youtube.com/watch?v=VwDYBVcywm8 |
||||
38 П |
Письмо малої
та великої букви «оО». |
Поєднання їх із вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.Daily 5. |
|
|
|
||||
39 Ч с. |
Звук
[и], позначення його буквою «и». |
Виділення
звука [и] словах. (Інтеграція з основами здоров’я). «А щобуло б, якби…» Складанняальтернативноїкінцівки до відомоїказки. (с. 34-35) |
https://www.youtube.com/watch?v=cBvPShi9jBQ |
https://www.youtube.com/watch?v=ZOIItPXZeJU |
|
||||
40 П |
Письмо малої літери «и», їїелементів. |
Безвідривне з’єднання букв. Ситуаціїспілкування. Робота в парах і малихгрупах. Daily 5. |
|
|
|
||||
41 Ч с. |
Звуки
[м], [мʹ],
позначення їх буквою «ем». |
Дослідження вимови і порівняння
звуків. (с. 36-37) |
https://www.youtube.com/watch?v=K8pbK_dnf0k |
https://www.youtube.com/watch?v=1NPqhgrspKo |
|
||||
42 П |
Письмо малої букви «ем», буквосполучень. Розвиток зв’язного мовлення |
Написання прямих і обернених складів
із буквою «ем», слів.Daily 5. |
|
|
|
||||
43 Ч с. |
Читання
складів із вивченими літерами. Робота
з дитячою книжкою 6. Родина. К. Перелісна «Дуже люблю» |
Велика
буква на початку речення. Дослідження вимови і порівняння звуків. |
https://www.youtube.com/watch?v=gx4WM-3IfJ4 |
|
|
||||
44 П |
Письмо великої
букви «еМ». |
Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень із
вивченими буквами. Daily 5. |
|
|
|
||||
45 Ч с. |
Звук
[і], позначення його буквою «і». |
Читання
прямих та обернених складів. Мовні дослідження буква «і» як окреме слово, одне слово — різнізначення (ківі). Диференційоване
читання. (с.38-39) |
|
|
|
||||
46 П |
Письмо малої букви«і» та великої букви «І». |
Написання буквосполучень, складів.
Закріплення вміння писати вивчені букви. Daily
5. |
|
|
|
||||
47
Ч с. |
Звуки
[н], [нʹ],
позначення їх буквою «ен». |
Спостереження за вимовою твердого та мякого звуків.
Утворення словосполучень із прийменником на. Диференційоване читання. (с.40-41) |
|
https://www.youtube.com/watch?v=6DwxNefujGk |
|
||||
48 П |
Письмоелементівмалоїлітери«ен», буквосполучень, складів, слів із нею. |
Ситуаціїспілкування. Daily 5. |
https://www.youtube.com/watch?v=i3mLtsNCGOA |
|
|
||||
49
Ч с. |
Звуки
[н], [нʹ],
позначення їх буквою «ен». Робота з
дитячою книжкою 7. Скоромовки
Варвари Гринько. |
Спостереження
за вимовою твердого та мякого звуків. Утвореннясловосполученьіз прийменником на. (с.40-41) |
|
|
|
||||
50 П |
Письмоелементіввеликоїлітери«еН». Письмо складів, слів, речень. |
Письмо під диктування складів. Ситуаціїспілкування. Daily 5. |
|
|
|
||||
51
Ч с. |
Звуки
[л], [л´], позначення їх буквою «ел». |
Мовно-логічніігри. Розвитокдіалогічногомовлення.
Робота в парах. (с.42-43) |
https://www.youtube.com/watch?v=GWRoQM6qLIs |
https://www.youtube.com/watch?v=KI9EMiV1Ops |
Розчитування https
www.youtube.com/watch?v=CEjcJqq://_MBo |
||||
52 П |
Письмомалоїлітери«ел». Письмо складів, слів з буквою. |
Робота в парах. Ситуаціїспілкування. Daily 5. |
|
|
|
||||
53
Ч с. |
Мовні
дослідження: зміна значення слова від зміни наголосу. |
Диференційоване читання. (Інтеграція з природознавством). |
|
|
|
||||
54 П |
Письмо великої літери«еЛ». Письмо складів, слів із буквою «еЛ». |
Списування речень, поданих друкованим
шрифтом.Daily 5. |
https://www.youtube.com/watch?v=IoJaKLGCc-o |
|
|
||||
55
Ч с. |
Звук [в], позначенняйого буквою «ве».
Читання складів, слів, речень. |
Мовно-логічні ігри. Соціальний розвиток. (с. 44-45) |
https://www.youtube.com/watch?v=MQBeJnfAGwA(загадки) |
https://www.youtube.com/watch?v=0s9CY9KfGQw(слова) |
|||||
56 П |
Письмомалоїлітери«ве». |
Письмо буквосполучень, складів та слів. Звуковий
аналіз слів.Daily
5. |
|
https://www.youtube.com/watch?v=L3lS6mPUkBc |
|
||||
57
Ч с. |
Читання складів, слів
з літерою «ве». |
Інтонування
речень, скоромовок. Мовно-логічні
ігри. Диференційоване читання. (Інтеграція з природознавством).(с.46-47) |
https://www.youtube.com/watch?v=x6KC7PXaBU8 |
|
|
||||
58 П |
Письмовеликоїлітери«Ве», складів з нею. |
Письмо слів та речень із вивченими
буквами.Daily 5. |
|
|
|
||||
59
Ч с. |
Спостереження
за вживанням займенників він, вона, воно, вони. |
Мовно-логічні ігри. Диференційоване читання. |
|
|
|
||||
60 П |
Письмо малої та великої літери «вВ». |
Письмо слів та речень із вивченими
буквами.Daily 5. |
|
|
|
||||
61
Ч с. |
Звуки [с], [с´],
позначення їх буквою «ес». |
Дослідження мовних явищ: слова, які звучать і
пишуться однаково, але мають різні значення. Поняття про читання діалогу в
особах. (с.48-49) |
https://www.youtube.com/watch?v=ddi34J80Hsw |
https://www.youtube.com/watch?v=3MLJdoZ6Kes |
https://www.youtube.com/watch?v=OSodsdSLlQg |
||||
62 П |
Закріплення
вмінь писати вивчені букви. Робота з деформованими реченнями. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
63
Ч с. |
Закріплення знань про
звукове значення букви «ес». |
Мовне дослідження: роль наголосу в словах.
Диференційоване читання. (с.50-51) |
https://www.youtube.com/watch?v=0aFdKLpvVt8&list=PLPGXToAazbVP7qPOHE3VCvm0P2lmZ48w- |
|
|
||||
64 П |
Письмо великої і малої літери «Сс», складів та
слів з нею. |
Ситуації спілкування. Daily 5. |
|
|
|
||||
65
Ч с.57 |
Закріплення знань про
звукове значення букви «ес».Робота з дитячою книжкою 8. Твори Василя Сухомлинського. |
Дослідженнямовнихявищ. Соціальнийрозвиток. |
https://www.youtube.com/watch?v=CEjcJqq_MBo&t=42s |
|
|
||||
66 П |
Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
67
Ч с.58 |
Звук [к]позначенняйого буквою «ка».Читання
складів, слів, тексту. |
Мовно-логічні ігри. Опрацювання тексту. (с.52-53) |
https://www.youtube.com/watch?v=HObj2rhNg3U |
https://www.youtube.com/watch?v=lIeRMX_L_j4 |
|
||||
68 П |
Письмомалоїлітери«ка», складів та слівіз
нею. |
Мовно – логічні вправи. Читання речень з інтонацією протиставлення. |
|
|
|
||||
69
Ч с. 59 |
Закріплення знань про
звукове значення букви «ка».Робота з дитячою книжкою 9. Вірш В. Вітько
«Наша Настя невеличка». |
Дослідження мовних явищ: роль наголосу у значенні
слова. Інтонування окличних речень. (Інтеграція з природознавством). (с.
54-55) |
https://www.youtube.com/watch?v=JWLDLjfFLIA |
|
|
||||
70 П |
Письмовеликоїлітери«Ка», складів та слів з
нею. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
71
Ч с. |
Звук [е], позначення
його буквою «е». |
Мовно-логічні ігри. Читання речень з інтонацією протиставлення. (с.56-57) |
|
|
|
||||
72 П |
Письмо малої
букви «е». Написання складів, слів. |
Складання і записування слів із вивчених букв.Daily 5. |
|
|
|
||||
73
Ч с. |
Закріплення
звукового значення букви «е». Опрацювання тексту. |
|
|
|
|||||
74 П |
Письмо
великої букви «Е». |
Написання
складів, слів і речень.Daily 5. |
|
|
|
||||
75
Ч с. |
Звуки [р], [р´],
позначення їх буквою «ер». |
Утворення нових слів. Дослідження мовних явищ.: роль
наголосу в значенні слова. Інтонування окличних речень. (Інтеграція з
природознавством) (с.58-59) |
|
|
|
||||
76 П |
Письмомалоїлітери «ер», складів та слівіз нею. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
77
Ч с. |
Закріплення знань про
звукове значення букви «ер». |
Мовно-логічні ігри. Читання скоромовок. (с. 60-61) |
|
|
|
||||
78 П |
Письмовеликоїлітери«еР», складів та слівіз
нею. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
79
Ч с. |
Закріплення знань про
звукове значення букви «ер». |
Читання
тексту «Осокори». Диференційоване читання вірша. (Інтеграція з
природознавством). |
|
|
|
||||
80 П |
Письмо слів та речень з вивченими буквами. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
81
Ч с. |
Звук [п], позначення
його буквою «пе». |
Робота над правильнимвимовлянням глухого [п]. (с. 62-63) |
|
|
|||||
82 П |
Письмо малоїлітери «пе», складівтаслівіз нею. |
Письмо слів та речень з вивченими
буквами.Daily 5. |
|
|
|
||||
83
Ч с. |
Читанняскладівтаслів з літероюПп. |
|
https://www.youtube.com/watch?v=_VbRErcIWIM |
|
|
||||
84 П |
Письмо великоїлітери «Пе», складів та слівіз
нею. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
85
Ч с. |
Закріплення
знань про звукове значення букви «пе» |
Мовно-логічні ігри.Робота над уривком казки «Ріпка» (читання, переказ, театралізація).
(Інтеграція з природознавством) (с.
64-65) |
|
|
|
||||
86 П |
Складання і записування слів із
вивчених букв. Ситуації спілкування. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
87
Ч с. |
Закріплення
знань про звукове значення букви «пе» |
Мовно-логічні ігри. Робота над уривком казки «Ріпка» (читання, переказ,
театралізація). (Інтеграція з природознавством) (с. 64-65) |
|
|
|
||||
88 П |
Утворення та записування слів утворених із слова
сопілка. |
Ситуаціїспілкування. Робота в парах і малихгрупах. Daily 5. |
|
|
|
||||
89
Ч с. |
Робота з дитячою
книжкою 10.Укр.
народна казка «Котик і Півник» |
Мовно-логічні ігри. Читання, переказ, театралізація
казки. (Інтеграція з природознавством). |
|
|
|
||||
90 П |
Закріплення написання великої і малої літери «Пп»,
складів та слів із нею. |
Ознайомлення з поняттям: однина –
множина.Daily 5. |
|
|
|
||||
91
Ч с. |
Звуки [т], [т´].
Позначення їх буквою «те». |
Мовно-логічні ігри. (Інтеграція з основами
здоров’я). |
|
|
|
||||
92 П |
Письмо малої літери т, складів та слів із
нею. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
93
Ч с. |
Закріплення знань про
звукове значення букви «те». |
Творча робота за змістом тексту (продовжити думку
дійової особи). (с. 68-69) |
|
|
|
||||
94 П |
Письмо великої літери «Те», складів та слів із
нею. |
Підготовчі графічні вправи. Ситуації
спілкування. Daily 5. |
|
|
|
||||
95
Ч с. |
Закріплення
знань про звукове значення букви «те». |
Творча робота за змістом тексту (продовжити думку
дійової особи). Робота над казкою «Комарик і Павук» (с. 68-69) |
|
|
|
||||
96 П |
Письмо малої
та великої букви «Тт». |
Daily 5. |
|
|
|
||||
97
Ч с. |
Робота з дитячою
книжкою 11.Юрій
Ярмиш «Хто-хто в теремкові живе» . |
Мовно-логічні ігри. Читання, переказ, театралізація
казки. (Інтеграція з природознавством). |
|
|
|
||||
98 П |
Списування слів та речень поданих
друкованим шрифтом. |
Ситуації спілкування.Daily 5. |
|
|
|
||||
99
Ч с. |
Звуки [д], [д´],
позначення їх буквою «де». |
Порівняння
вимови глухих [т], [т´] та парних дзвінких [д], [д´]. Мовно-логічні ігри.
(Інтеграція з природознавством). (с.70-71) |
|
|
|
||||
100 П |
Письмо малоїлітери «де», складівтаслівіз нею. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
101
Ч с. |
Закріпленнязнань про
звуковезначеннябукви «де». |
Порівняння вимови глухих [т], [т´] та парних
дзвінких [д], [д´]. Мовно-логічні ігри. (Інтеграція з природознавством). (с.70-71) |
|
|
|
||||
102 П |
Письмо великоїлітери«Де», складів та слівіз нею. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
103
Ч с. |
Закріплення знань про
звукове значення букви «де». |
Робота над текстом.Диференційованечитання. (Інтеграція зприродознавством). (с.72-73) |
|
|
|
||||
104 П |
Списування слів та речень поданих
друкованим шрифтом. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
105
Ч с. |
Звуки [з], [з´],
позначення їх буквою «зе». |
Порівняння вимови дзвінких [з], [з´] та парних
глухих [с], [с´]. Мовно-логічні ігри. (Інтеграція з природознавством). (с.74-75) |
https://www.youtube.com/watch?v=bodAtM-XwNo |
|
|
||||
106 П |
Письмо малої літери «зе», складів та слів із нею. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
107
Ч с. |
Закріпленнязнань про
звуковезначеннябукви «зе».Робота з дитячою
книжкою 12. Укр.
народна казка «Друзі» |
Диференційоване читання. Інтеграція з природознавством. Соціальний
розвиток. |
|
|
|
||||
108 П |
Письмо
великої літери «Зе», складів, слів і речень з вивченими буквами. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
109
Ч с. |
Закріпленнязнань
про звуковезначеннябукви «зе». |
Робота над текстом «Друзі».«А щобуло б, якби…»Складанняальтернативноїкінцівкидовідомоїказки.
Інтеграція з природознавством. Соціальнийрозвиток.(с.76-77) |
|
|
|
||||
110 П |
Навчальний диктант слів. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
111
Ч с. |
Звук [б], позначення
його буквою «бе». |
Зіставлення звуків [б], [п]. Мовно – логічні вправи.
Робота над текстом «Навесні». Соціальний розвиток. (с. 78-79) |
|
|
|
||||
112 П |
Письмо малої літери «бе», складів та слів із нею. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
113
Ч с. |
Закріплення знань про
звукове значення букви «бе». |
Робота над текстом «Добре роби — добре буде».
Соціальний розвиток. (с. 80-81) |
|
|
|
||||
114 П |
Письмо великоїлітери «Бе», складів та слівіз нею. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
115
Ч с. |
Закріпленнязнань про звуковезначеннябукви «бе». Робота з дитячою книжкою 14.Укр. народна казка
«Солом’яний бичок» |
Слухання казки «Солом'яний
бичок», театралізація уривків. «А що було б, якби…». Соціальний розвиток. (с.80-81) |
|
|
|
||||
116 П |
Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
117
Ч с. |
Буква ь «знак
м’якшення», позначення нею на письмі м’якості попереднього приголосного. |
Порівняння вимови твердих та м’яких приголосних
звуків. Дослідження ролі ь. (с.82-83) |
|
|
|
||||
118 П |
Письмо літери«ь», складівтаслівіз нею. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
119
Ч с. |
Буквосполучення «ьо».Робота з дитячою
книжкою 15.Укр.
народна казка «Мудра сорока» |
Розвитокшвидкостічитання. Мовно-логічніігри. Розвитокмовлення. (с. 84-85) |
|
|
|
||||
120 П |
Письмо буквосполучення«ьо». |
Daily 5. |
|
|
|
||||
121
Ч с. |
Звук [й], позначення
його буквою «йот». |
Мовно-логічні ігри. Читання діалогу. (с.86-87) |
|
|
|
||||
122 П |
Письмо малої та великої літери«йот». |
Письмо складівтаслівзбуквою «йот». Daily
5. |
|
|
|
||||
123
Ч с. |
Буквосполучення «йо». |
Мовно-логічні ігри. Читання тексту в особах.
(Інтеграція з природознавством). (с. 88-89) |
|
|
|
||||
124 П |
Письмо буквосполучення «йо» та слівз ним. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
125
Ч с. |
Звукосполучення [йа], позначенняйого
буквою «я». |
Мовно-логічніігри. Складаннядіалогу. (Інтеграція з природознавством). Соціальнийрозвиток. (с. 90-91) |
|
|
|
||||
126 П |
Письмо малоїлітери«я», складів та слів з нею. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
127
Ч с. |
Буква «я», позначення
нею м’якості попереднього приголосного і звука [а]. |
Дослідження складів, у яких буква я стоїть після приголосного.
Мовно-логічні ігри. (Інтеграція з природознавством). (с. 92-93) |
|
|
|
||||
128 П |
Письмо великої літери «Я», складівтаслів з нею. |
Daily 5. |
|
|
|
||||
129
Ч с. |
Робота з дитячою
книжкою 16.Укр.
народна казка«Коза-дереза». |
Слухання казки
«Коза-дереза», театралізація уривків. «А що було б, якби…». Соціальний розвиток. |
|
|
|
||||
130 П |
Письмо великої і малої літери «Яя»,
складів та слів з нею. Підсумковий урок за семестр |
Daily 5. |
|
|
|
||||
ІІ семестр
19 тижнів * 8 годин на тиждень = 150 годин
№ з/п стор. |
Тема уроку читання /письма |
дата |
скоригована дата |
примітки |
|||
131
Ч с. |
Звук
(ш), позначення його буквою «ша». |
Робота
над правильним вимовлянням глухого «ш». Мовно – логічні ігри. (Інтеграція з
природознавством). (с.3-5) |
|
|
|||
132 П |
Письмо малої
та великої букви «шШ». |
Підготовчі
графічні вправи. Написання складів, слів та речень.Daily 5. |
|
|
|
||
133
Ч |
Закріплення
знань про звукове значення букви «ша». |
Мовне
дослідження: специфіка промовляння скоромовки. Інтеграція з основами
здоров’я. Соціальний розвиток. (с.6-7) |
|
|
|
||
134 П |
Закріплення
вмінь писати малу та велику букву «шШ». |
Написання складів,
слів та речень.Daily
5. |
|
|
|
||
135
Ч |
Звук
[ж], позначення його буквою «же». Звуковий аналіз слів. |
Спостереження
за вимовлянням дзвінкого звука [ж], та глухого [ш], Мовно – логічні ігри. Соціальний розвиток.
Інтеграція з природознавством. (с.8-9) |
|
|
|
||
136 П |
Закріплення
вмінь писати вивчені букви. |
Написання
складів, слів та речень. Складання і записування речення.Daily 5. |
|
|
|
||
137
Ч |
Закріплення
знань про звукове значення букви «же». |
Удосконалення
навичок читання. Дзвінка вимова звука (ж) у кінці складів та слів.
Опрацювання тексту «Книга – джерело
знань». (с.10-11) |
|
|
|
||
138 П |
Письмо малої
букви «же». |
Підготовчі
графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою ж.Daily 5. |
|
|
|
||
139
Ч |
Закріплення
звукових значень вивчених букв. |
Опрацювання української народної казки «Казка про жолудь». |
|
|
|
||
140 П |
Письмо
великої букви «Же», складів із нею. |
Складання та
записування слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5. |
|
|
|
||
141
Ч |
Звук
[г], позначення його буквою «ге». |
Дослідження
значень слів, які відрізняються одним звуком. Мовно-логічні ігри. Інтеграція
з природознавством. Опрацювання тексту
«Розмова птахів» |
|
|
|
||
142П |
Письмо малої
букви «ге». |
Підготовчі
графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою «ге». Ребуси.Daily 5. |
|
|
|
||
143
Ч |
Закріплення
знань про звукове значення букви «ге». |
Робота
нал лексичним значенням багатозначного слова «добрий». Інтеграція з основами
здоров’я. Соціальний розвиток. (с. 14-15) |
|
|
|
||
144 П |
Письмо
великої букви «Ге». Підготовчі графічні вправи. |
Написання
складів та слів із буквою «Ге».Daily 5. |
|
|
|
||
145
Ч |
Звук
[ґ], позначення його буквою «ґе». |
Мовно
– логічні ігри. Робота над заголовком.
(с. 16-17) |
|
|
|
||
146 П |
Письмо малої
букви «ґе». Підготовчі графічні вправи. |
Написання
складів та слів із буквою «ґе». Утворення та записування словосполучень.Daily 5. |
|
|
|
||
147
Ч |
Закріплення
знань про звукове значення букви «ґе» |
Мовно-логічні
ігри. Опрацювання тексту «Гарні
ґаздині» |
|
|
|
||
148 П |
Письмо
великої букви «ґе». Підготовчі графічні вправи. |
Написання слів і речень із буквою «ґе».Daily 5. |
|
|
|
||
149Ч |
Звукосполучення
[йе], позначення йогобуквою «є». |
Дослідження
вимови звуків. Дидактичні ігри. Робота з прислів’ям (чи можна прислів’я
використовувати як заголовок) (с.18-19) |
|
|
|
||
150 П |
Письмо малої
та великої букви «єЄ». Підготовчі графічні вправи. |
Написання
складів та слів із буквою «єЄ».Daily 5. |
|
|
|
||
151
Ч |
Закріплення
звукових значень букви «є». |
Робота
над заголовком. Робота з текстом (визначення жанру: казка, вірш чи
оповідання). Інтеграція з природознавством. (с. 20-21) |
|
|
|
||
152 П |
Письмо малої
та великої букви «єЄ». Написання складів та слів. |
Списування
речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5. |
|
|
|
||
153
Ч |
Закріплення
звукових значень букви «є». |
Робота
з текстом (визначення жанру: казка, вірш чи оповідання). Опрацювання тексту
«Весняні подарунки» |
|
|
|
||
154 П |
Закріплення
вмінь писати вивчені букви. |
Складання і
записування речення за малюнками. Письмо під диктування.Daily 5. |
|
|
|
||
155
Ч |
Звук
[ч], позначення його буквою «че». |
Робота
над правильним вимовлянням звука «ч». Мовно – логічні ігри. Мовні
дослідження: спостереження за зміною значень слів залежно від зміни букви. Словотворчі
вправи: творення слів із зменшувально -пестливими суфіксами. Чистомовка.
(с.22-23) |
|
|
|
||
156 П |
Письмо малої
букви ч. Підготовчі графічні вправи. |
Написання
складів та слів із буквою «че».Daily 5. |
|
|
|
||
157
Ч |
Закріплення
знань про звукове значення букви «че». |
Читання
текстів, визначення їх жанрів. Інтеграція
з основами здоров’я. Соціальний розвиток. (с. 24-25) |
|
|
|
||
158 П |
Письмо
великої букви «Че». Підготовчі графічні вправи. |
Написання складів, слів. Списування речень, поданих
друкованим шрифтом.Daily 5. |
|
|
|
||
159
Ч |
Закріплення
звукових значень вивчених букв. |
Визначення
жанрів текстів. Опрацювання тексту «Гостини» |
|
|
|
||
160 П |
Закріплення
вмінь писати вивчені букви. |
Утворення і
записування слів. Складання речень.Daily 5. |
|
|
|
||
161
Ч |
Звуки
[ц], [ц'], позначення їх буквою «це». |
Робота
над правильним вимовлянням глухих
звуків [ц], [ц']. Вправи на удосконалення техніки читання. Мовно – логічні ігри. Словотворчі вправи. (с.
26-27) |
|
|
|
||
162 П |
Письмо малої
букви «це». |
Підготовчі
графічні вправи. Написання складів та слів із буквою «це».Daily 5. |
|
|
|
||
163
Ч |
Закріплення
знань про звукове значення букви «це». |
Мовно
– логічні ігри. Вправи на розвиток техніки читання.Дослідження: чим зміст вірша
А.Німенка«Спритна киця»відрізняється від малюнка. (с.28) |
|
|
|
||
164 П |
Письмо
великої букви «Це». |
Підготовчі
графічні вправи. Написання буквосполучень та слів.Daily 5. |
|
|
|
||
165
Ч |
Закріплення
знань про звукове значення букви «це». |
Робота
із заголовком. Установлення причинно-наслідкових зав’язків у тексті «Справжні
друзі» (с. 29) |
|
|
|
||
166 П |
Закріплення
вмінь писати вивчені букви. |
Списування
речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5. |
|
|
|
||
167
Ч |
Звукосполучення
[йу], позначення його буквою «ю» |
Мовно
– логічні ігри. Читання в особах. Сюжетно-рольова гра: день народження
однокласника (однокласниці). Соціальний розвиток. (с.
30-31) |
|
|
|
||
168 П |
Письмо малої
букви «ю». |
Підготовчі
графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Письмо під диктування.Daily 5. |
|
|
|
||
169
Ч |
Буква
«ю», позначення м’якості попереднього приголосного. |
Удосконалення
читацьких навичок. Мовно-логічні ігри.Опрацювання тексту «Ділова розмова
друзів». Складання діалогу. (с. 32-33) |
|
|
|
||
170 П |
Письмо
великої букви «Ю». |
Підготовчі
графічні вправи. Написання складів,
слів.Daily 5. |
|
|
|
||
171
Ч |
Закріплення
звукових значень букви «ю». |
Звуковий
аналіз слів. Опрацювання тексту
«Конкурс малюнків» (с.33) |
|
|
|
||
172 П |
Закріплення
вмінь писати вивчені букви. |
Написання
слів і речень. Вправи на розрізнення твердих і м’яких приголосних звуків.Daily 5. |
|
|
|
||
173
Ч |
Звук
[х], позначення його буквою «ха». |
Робота
над правильним вимовлянням глухого звука [х]. Мовно-логічні ігри. Робота над
заголовком, з текстом.Робота з прислів’ями (чи може прислів’я бути заголовком
оповідання). (с.34-35) |
|
|
|
||
174 П |
Письмо малої
букви «ха». |
Підготовчі
графічні вправи. Написання буквосполучень, складів. Складання і записування
слів.Daily 5. |
|
|
|
||
175
Ч |
Закріплення
знань про звукове значення букви «ха». |
Робота
над заголовком. Робота з текстом (визначення жанру твору, дійових осіб…) Опрацювання
тексту «Похвала». (с.36-37) |
|
|
|
||
176 П |
Письмо
великої букви «Ха». |
Підготовчі
графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим
шрифтом.Daily 5. |
|
|
|
||
177
Ч |
Закріплення
знань про звукове значення букви «ха». |
Робота
з прислів’ям. Інтеграція з технологіями. С. 36-37) |
|
|
|
||
178 П |
Закріплення
вмінь писати вивчені букви. |
Списування
речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5. |
|
|
|
||
179
Ч |
Звук
[ф], позначення його буквою «еф». |
Робота
над правильним вимовлянням звука [ф]. Вправи на удосконалення техніки
читання. Мовно-логічні ігри. Читання тексту. Мовне дослідження. (с.
38-39) |
|
|
|
||
180 П |
Письмо малої
букви «еф». |
Підготовчі
графічні вправи. Написання буквосполучень, складів. Складання і записування
слів.Daily 5. |
|
|
|
||
181
Ч |
Закріплення
знань про звукове значення букви «еф». |
Читання
тексту; визначення жанру твору; визначення дійових осіб. Опрацювання тексту
«Софійка – фантазерка» (жарт). (с. 40-41) |
|
|
|
||
182 П |
Письмо
великої букви «еФ». |
Підготовчі
графічні вправи. Написання буквосполучень, складів. Складання і
записування речень.Daily 5. |
|
|
|
||
183
Ч |
Закріплення
знань про звукове значення букви «еф». |
Робота
над заголовком. Читання тексту; визначення жанру твору; визначення дійових
осіб. Складання із слів речень. Опрацювання тексту «Фея у школі». Інтеграція
із природознавством. (с.40-41) |
|
|
|
||
184 П |
Закріплення
вмінь писати вивчені букви. |
Списування речень,
поданих друкованим шрифтом.Daily 5. |
|
|
|
||
185
Ч |
Звукосполучення
[йі], позначення його буквою «ї». |
Удосконалення
читацьких навичок. Мовно-логічні ігри. Інтеграція з громадянською та
історичною галузями. (с. 42-43) |
|
|
|
||
186 П |
Письмо малої
букви «ї», буквосполучень з нею. |
Доповнення і
записування речень.Daily 5. |
|
|
|
||
187
Ч |
Закріплення
звукового значення букви «ї». |
Удосконалення
читацьких навичок. Мовно-логічні ігри. Інтеграція з громадянською та
історичною галузями. Опрацювання вірша Л. Савчук «Моя Україна – це пісенька
мами» |
|
|
|
||
188 П |
Письмо
великої букви «Ї», складів та слів із нею. |
Складання і
записування речень, слів.Daily 5. |
|
|
|
||
189
Ч |
Закріплення
знань про звукове значення букви «ї». |
Робота
над заголовком. Переказ за опорними малюнками. Опрацювання тексту «Вітерець
та книжечка». Прислів’я. |
|
|
|
||
190 П |
Закріплення
вмінь писати вивчені букви. |
Змінювання
іменників за числами (без уживання термінів). Доповнення і записування
речень.Daily 5. |
|
|
|
||
191
Ч |
Звукосполучення
[шч]. Позначення його буквою «ща». |
Робота над вимовлянням звукосполучення
[шч].Мовно-логічні ігри. Робота над заголовком (про що читатимемо).Переказ
тексту з опорою га ілюстрації. Інтеграція з природознавством. (с.46-47) |
|
|
|
||
192 П |
Письмо малої
букви «ща». |
Підготовчі
графічні вправи. Написання складів, слів.Daily 5. |
|
|
|
||
193
Ч |
Читання
складів, слів. Переказ тексту з опорою на ілюстрації. |
Опрацювання
вірша «Розкажу я вам малята» (М. Дяченко).Опрацювання тексту «Що таке щастя»
(с. 46-47) |
|
|
|
||
194 П |
Письмо
великої букви «Ща», буквосполучень та слів із нею. |
Складання і
записування словосполучень, речень.Daily 5. |
|
|
|
||
195
Ч |
Закріплення
звукового значення букви «ща». |
Робота
над злитою вимовою. Мовно-логічні ігри. Переказ твору з опорою на ілюстрації.
Інтеграція з природознавством. |
|
|
|
||
196 П |
Перевірна робота №1. Списування з рукописного тексту. |
Списує слова
і речення з рукописного тексту. Запис під диктування слів у яких написання
збігається зі звучанням. (2 речення) |
|
|
|
||
197
Ч |
Звуки
[дз], [дз'],позначення їх буквами
«де», «зе». |
Робота
над злитою вимовою звуків [дз], [дз']. Вправи для удосконалення техніки
читання. Мовно-логічні ігри. (с.
48-49) |
|
|
|
||
198 П |
Закріплення
вмінь писати вивчені букви. |
Написання
буквосполучень. Утворення і записування слів. Вибірковий диктант.Daily 5. |
|
|
|
||
199
Ч |
Звуки
[дз], [дз'],позначення їх
буквосполученням «дз». |
для
удосконалення техніки читання. Мовно-логічні ігри. Робота з текстом,
вибіркове читання. Інтеграція з природознавством. (с. |
|
|
|
||
200 П |
Письмо
буквосполучень «дз», «Дз», слів із ними. |
Безвідривне
поєднання букв. Складання та записування речень.Daily 5. |
|
|
|
||
201
Ч |
Відпрацювання
злитої вимови звуків [дз], [дз']. |
Опрацювання
тексту «Краса навколо нас» |
|
|
|
||
202 П |
Закріплення
вмінь писати вивчені букви. |
Написання буквосполучень.
Утворення і записування слів. Словниковий диктант.Daily 5. |
|
|
|
||
203
Ч |
Звук
[дж], позначення його буквами «де», «же». |
Робота над злитою вимовою звука [дж].
Мовно-логічні ігри. Робота з текстом. Робота з прислів’ями. Соціальний розвиток.(с.50-51) |
|
|
|
||
204 П |
Письмо
буквосполучень «дж», «Дж», слів із
ними. |
Написання
буквосполучень. Утворення і записування слів. Словниковий диктант.Daily 5. |
|
|
|
||
205
Ч |
Звук
[дж], позначення його буквами «де», «же». |
Опрацювання
тексту «День народження Джмелика». |
|
|
|
||
206 П |
Письмо
буквосполучень «дж», «Дж», слів із ними. |
Утворення й
записування словосполучень.Daily 5. |
|
|
|
||
207
Ч |
Перевірна робота № 2. Читання вголос. |
Перевірка
знання всіх літер алфавіту. Читання вголос цілими словами і складами з відповідною
інтонацією. Перевірка розуміння фактичного змісту прочитаних коротких
текстів. |
|
|
|
||
208 П |
Звуковий
аналіз слів. |
Пояснювальний
диктант.Daily 5. |
|
|
|
||
209
Ч |
Апостроф. |
Дослідження ролі апострофа. Робота із заголовком
(про що розповідається). Робота з текстом (читання по абзацах з
передбаченням). Соціальний розвиток. (с.52-53) |
|
|
|
||
210 П |
Написання
складів і слів з апострофом. |
Списування
речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5. |
|
|
|
||
211Ч |
Опрацювання
оповідання В. Кравець «Казка про апостроф» |
Дослідження ролі апострофа. Робота із заголовком
(про що розповідається). (с.52-53) |
|
|
|
||
212 П |
Перевірна робота № 3. Диктант. |
Перевірка
знання та написання великих та малих літер алфавіту. |
|
|
|
||
213
Ч |
Закріплення
правила вживання апострофа в українській мові. |
Робота із заголовком (про що розповідається). |
|
|
|
||
214 П |
Закріплення
правила вживання апострофа в українській мові. |
Списування
речень, поданих друкованим шрифтом.Daily 5. |
|
|
|
||
ПІСЛЯБУКВЕННИЙ
ПЕРІОД
Буквений період Очікувані результати: Змістова
лінія : Читаємо читає вголос доступні тексти переважно цілими словами (окреміслова
ускладненої структури - складами); [1 МОВ 2.1]виявляє у процесі читання розуміння значень більшості
слів,звертаєувагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення;[1 МОВ
2.1]правильно інтонує речення, у кінці яких стоять різні розділові знаки
(після попередньої підготовки); [1 МОВ 2.1]читає і називає
нескладні за змістом і формою фольклорні та літературні тексти
(загадка, лічилка, казка, вірш, оповідання); [1МОВ 2.1]виділяє в структурі
тексту заголовок; [1 МОВ 2.2]пояснює зв’язок заголовка та ілюстрацій зі
змістом твору (у прозорих випадках); [1 МОВ 2.2]виявляє розуміння фактичного змісту невеликих за обсягом інескладних текстів: пояснює, яка подія
відбулася, називає
персонажів твору, відповідає на запитання за змістом;
[1 МОВ 2.2]пояснює, якими словами в
тексті автор описує характер героя,його зовнішність, передає красу природи і
т. ін.(з допомогою вчителя); [1 МОВ 2.3]переказує близько до змісту
прочитаний твір чи окремі його
епізоди з опорою на ілюстрації, запитання вчителя; [1 МОВ 2.2]висловлює власне
ставлення до прочитаного: хороший / поганийвчинок, хто сподобався / не
сподобався в творі, які епізоди найбільше запам’яталися, вразили; [1 МОВ
2.4]читає в ролях діалоги з казок, оповідань, віршів (після попередньої підготовки); [1 МОВ
2.7]має уявлення про найважливіші джерела
інформації: дитячі
книжки,журнали, енциклопедії, телебачення, бібліотека,Інтернет; [1 МОВ 2.5]розрізняє
вербальну і візуальну інформації в тексті; [1 МОВ 2.1]знаходить за завданням
учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі,
пояснює її зміст; [1 МОВ 2.1],[1 МОВ 2.6] знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора,заголовок,
ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в
книжці (творі); [1 МОВ 2.1] розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів
у виданнях з чітко вираженим поліграфічним оформленням
(ілюстраціями,заголовком, графічним представленням тексту); [1 МОВ
2.1] дотримується правил збереження книжки та гігієни читання(під
керівництвом дорослого);пояснює свої читацькі вподобання (яким темам надає
перевагу); [1МОВ 2.5]відповідає на запитання, про що (про кого) любить
читати; [1 МОВ 2.5]називає своїх улюблених літературних героїв [1 МОВ 2.4] Змістова
лінія «Досліджуємо медіа»: сприймає зміст і форму простих медіапродуктів (малюнки,світлини, комікси,
дитячі журнали,мультфільми тощо), бере участь в їх обговоренні; [1 МОВ 1.1]
[1 МОВ 2.1]бере участь в обговоренні змісту і форми медіапродуктів; [1МОВ
1.4], [1 МОВ 2.2]розповідає про свої враження від прослуханих / переглянутих
медіапродуктів [1 МОВ 1.5], [1 МОВ 2.4] Змістова
лінія «Взаємодіємо письмово»: називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери
українського алфавіту, дотримуючись графічних,
технічних,гігієнічних вимог; [1 МОВ 3.1]розрізняє друковане і
рукописне письмо; [1 МОВ 3.1]списує слова і речення з друкованого і
рукописного тексту; [1МОВ 3.1]пише під диктування слова, речення з 3-4 слів;
[1 МОВ 3.1]добирає й записує назву малюнка, заголовок до тексту (з допомогою
вчителя); [1 МОВ 3.1]складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою
ситуацією(самостійно та з допомогою вчителя); [1 МОВ 3.1]дотримується
культури оформлення письмових робіт; [1 МОВ3.1] перевіряє написане; [1 МОВ 3.3]виявляє і виправляє недоліки письма
(графічні, орфографічні,пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя [1
МОВ 3.3],[1 МОВ 4.2] Змістова
лінія «Досліджуємо мовні явища»: має уявлення про мовні звуки; [1 МОВ 4.розрізняє голосні і приголосні
звуки за звучанням та способом вимовляння; [1 МОВ 4.1] правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки; [1 МОВ 4.1] відтворює ланцюжок звуків у почутому
слові (без явищ асиміляції);
[1 МОВ 4.1] пояснює зміну значення слова в результаті заміни одного зі звуків; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]Позначення
звуків буквами. має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви; [1 МОВ 4.1] позначає мовні звуки буквами на письмі; [1 МОВ 4.1] правильно записує слова, вимова й написання
яких збігаються; [1 МОВ 4.1] правильно позначає на письмі м’якість
приголосних звуків; [1 МОВ 4.1] відтворює алфавітні
назви букв; [1 МОВ 4.1] має
уявлення про склад, вимовляє слова по складах; [1 МОВ 4.1] Вправляння у поділі слів на пояснює
співвідношення між звуками і буквами у складі, слові; склади.[1 МОВ 4.1] поділяє
на склади слова під час переносу їх частин в інший рядок; [1 МОВ 4.1] 10має уявлення
про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою
голосу; [1 МОВ 4.1]розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові; [1
МОВ4.1]правильно наголошує загальновживані слова; [1 МОВ 4.1]пояснює
залежність значення слова від зміни наголосу в ньому (в окремих випадках) ;
[1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]має уявлення про номінативну функцію слова; [1 МОВ
4.1]співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії,ознаки,
числа; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2]розрізняє близькі й протилежні за значенням
слова; [1 МОВ 4.1]розпізнає слова, які мають кілька значень; [1 МОВ 4.1], [1
МОВ4.2]доповнює тематичні групи слів; [1 МОВ 4.1], [1 МОВ 4.2] встановлює відповідність між родовою і видовими назвами; [1МОВ
4.1]упізнає і розрізняє слова - назви предметів, ознак, дій, чисел,службові
слова (з допомогою вчителя); [1 МОВ 4.1] ставить до слів питання хто? що?
який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя);
[1 МОВ4.1] має уявлення про речення; [1 МОВ 4.1]розпізнає речення за графічними
орієнтирами (велика буква на початку, розділовий знак у кінці); [1 МОВ 4.1]визначає кількість слів у
реченні, яке складається з 1-4 слів; [1МОВ 4.1]інтонаційно правильно вимовляє
(читає) розповідні, питальні йокличні речення і відповідно оформлює їх на
письмі(використовує відповідні розділові знаки); [1 МОВ 4.1]дотримується правила
вживання великої літери на
початку речення; [1 МОВ 4.1]доповнює речення 1-2 словами за змістом; [1
МОВ 4.1]складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему; [1МОВ
4.1]має уявлення про текст (практично відрізняє його від речення); [1МОВ
4.1]добирає заголовок до тексту (з допомогою вчителя); [1 МОВ 4.1] визначає
кількість речень у тексті (з 2-4 речень), виявляє їх межі за графічними
орієнтирами [1 МОВ 4.1] |
|||||||
215
Ч |
К.
Вагилевич «Котик – школяр» |
Робота із заголовком, текстом. Парна робота.
Соціальний розвиток. (с.54) |
|
|
|
||
216 П |
Повторення
написання букв: «у»,«де»,«зе»,«в»,«б». |
Спостереження
за вживанням синонімів, антонімів. Daily 5. |
|
|
|
||
217
Ч |
Вчись
швидко читати. |
Вправи
для розвитку навички читання. |
|
|
|
||
218 П |
Повторення
написання букв «и»,«И»,«й»,«Й»,«ш»,«Ш»,«ц»,«Ц», «щ»,«Щ». |
Списування
речень, поданих друкованим шрифтом. Добір прикметників до іменників.Daily 5. |
|
|
|
||
219
Ч |
Вчись
швидко читати. |
Вправи
для розвитку навички читання. |
|
|
|
||
220 П |
Повторення
написання букв «и», «И», «й», «Й», «ш», «Ш», «ц», «Ц», «щ», «Щ». |
Списування
речень, поданих друкованим шрифтом. Добір прикметників до іменників.Daily 5. |
|
|
|
||
221
Ч |
Б.
Вовк «Лінива Оленка». Прислів’я. |
Робота із заголовком, текстом. Робота з
прислів’ями. Парна робота. Інтеграція з основами здоров’я. (с.55) |
|
|
|
||
222 П |
Повторення
написання букв «а» «А»«л»«Л»«м»«М». |
Мовно –
логічні вправи. Письмо слів із вивченими буквами.Daily 5. |
|
|
|
||
223
Ч |
Легенда
«Чому Сорока будує кілька хатинок». |
Мовно
– логічні ігри. Вставляння слів у текст.Інтеграція з природознавством. (с.56) |
|
|
|
||
224 П |
Повторення
написання букв «К к». |
Списування
друкованого. Добір протилежних за значенням слів.Daily 5. |
|
|
|
||
225
Ч |
В.
Кравець «На галявині в ліску». |
Парна робота. Інтеграція з
природознавством. (с.57) |
|
|
|
||
226 П |
Зіставлення
друкованих і рукописних букв. |
Відновлення
речення. Творче списування з друкованого.Daily 5. |
|
|
|
||
227
Ч |
О. Пархоменко
«Співучі колоски». |
Мовно
– логічні ігри. Тестові завдання. Інтеграція з природознавством. (с. 58) |
|
|
|
||
228 П |
Розрізнення
рукописних букв з однаковими елементами. |
Списування з
друкованого.Daily
5. |
|
|
|
||
229
Ч |
В.
Сухомлинський «Як бджола знаходить квітку конвалії». |
Мовно
– логічні ігри. Тестові завдання. Соціальний розвиток. Інтеграція з
природознавством. (с. 59) |
|
|
|
||
230 П |
Розрізнення
рукописних букв з однаковими елементами. |
Списування з
друкованого. Daily
5. |
|
|
|
||
231
Ч |
За
О. Іваненко «Сонечко». |
Мовно
– логічні ігри. Соціальний розвиток. Інтеграція з природознавством. (с.60-61) |
|
|
|
||
232 П |
Повторення
написання букв «Оо» «Юю». |
Буквений
квест. Словотворчі вправи.Daily 5. |
|
|
|
||
233
Ч |
М.
Петренко «Утікач». |
Мовно
– логічні ігри. Розвиток мовлення. Соціальний розвиток. (с.62) |
|
|
|
||
234 П |
Повторення
написання букв «Уу» «Ч ч». |
Словотворчі
вправи.Daily 5. |
|
|
|
||
235
Ч |
С.
Ходій «Колобок на новий лад». |
Читання
в ролях. (с. 62-63) |
|
|
|
||
236 П |
Перевірна робота № 4. Списування з друкованого тексту |
Списує слова
і речення з друкованого тексту. |
|
|
|
||
237
Ч |
Українська
народна казка «Кабан під дубом». |
Мовно
– логічні ігри. Вибіркове читання. Соціальний розвиток. Інтеграція з
природознавством. (с.64) |
|
|
|
||
238 П |
Повторення
написання букв «Бб»«Вв». |
Словотворчі
вправи. Списування з друкованого.Daily 5. |
|
|
|
||
239
Ч |
М.
Павленко «Хто біліє, хто бігає». |
Мовно
– логічні ігри. Соціальний розвиток. Інтеграція з природознавством. (с. 65) |
|
|
|
||
240 П |
Повторення
написання букв «І і»,«Ї ї». |
Словотворчі
вправи. Списування з друкованого.Daily 5. |
|
|
|
||
241
Ч |
Українські
народні загадки. |
Робота
в парі. Інтеграція з основами здоров’я, з природознавством. (с.66) |
|
|
|
||
242 П |
Повторення
написання букв «Н н». |
Словотворчі
вправи. Списування з друкованого.Daily 5. |
|
|
|
||
243
Ч |
О.
Прилуцький «Загадочки квочки».
Українська народна загадка. |
Робота
в парі. Інтеграція з основами здоров’я, з природознавством. (с. 67) |
|
|
|
||
244 П |
Складання
речення, словосполучень. |
Списування з
друкованого тексту.Daily 5. |
|
|
|
||
245
Ч |
О.
Буцень «Айстри». |
Мовно
– логічні ігри. Тестові завдання. Робота в парі. Соціальний розвиток.
Інтеграція з громадянською галуззю. (с. 68-69) |
|
|
|
||
246 П |
Повторення
написання букв «г Г». |
Словотворчі
вправи. Добір влучного слова в реченні. Daily 5. |
|
|
|
||
247
Ч |
Перевірна робота № 5. Читання вголос. |
Читання
вголос доступних текстів цілими словами та складами. |
|
|
|
||
248 П |
Повторення
написання букв г Г. |
Словотворчі
вправи. Добір влучного слова в реченні.Daily 5. |
|
|
|
||
249
Ч |
А.
Качан «Мобільна розмова». |
Робота
в парі. Складання діалогу. Соціальний розвиток. Інтеграція з громадянською
галуззю. (с.70-71) |
|
|
|
||
250 П |
Написання
слів із подовженими приголосними. |
Словотворчі
вправи. Добір влучного слова в реченні.Daily 5. |
|
|
|
||
251
Ч |
В.Сенцовський.
«Полуниці на вареники» |
Мовно
– логічні ігри. Тестові завдання. Робота в парі. Соціальний розвиток.
Інтеграція з громадянською галуззю, природознавством. (с. 72-73) |
|
|
|
||
252 П |
Алфавіт.
Читання та написання букв алфавіту. |
Написання
слів із подовженими приголосними.Daily 5. |
|
|
|
||
253
Ч |
Букет
скоромовок. Розгадування ребуса. |
Робота
в парі. Інтеграція з громадянською галуззю. (с.74) |
|
|
|
||
254 П |
Написання
слів із подовженими приголосними. |
Списування
тексту, поданого друкованим шрифтом.Daily 5. |
|
|
|
||
255
Ч |
Українська
казка «Казка – загадка». |
Мовно
– логічні ігри. Розвиток зв’язного мовлення. Соціальний розвиток. Інтеграція
з (с. 75)природознавством. |
|
|
|
||
256 П |
Відновлення
тексту. |
Списування
тексту, поданого друкованим шрифтом.Daily 5. |
|
|
|
||
257
Ч |
В.
Сухомлинський «Найгарніша мама». |
Робота
в парі. Розвиток зв’язного мовлення. Інтеграція з громадянською галуззю. (с.
76-77) |
|
|
|
||
258 П |
Списування
алфавіту. |
Списування
тексту, поданого друкованим шрифтом.Daily 5. |
|
|
|
||
259
Ч |
Букет
лічилок. Розгадування ребуса. |
Робота
в парі. (Інтеграція з основами здоров’я) (с.78-79) |
|
|
|
||
260 П |
Відновлення
тексту. |
Списування
тексту, поданого друкованим шрифтом.Daily 5. |
|
|
|
||
261
Ч |
Букет
лічилок. Читання лічилок. Розгадування ребуса. |
Робота в парі. (Інтеграція з основами
здоров’я та громадянською галуззю). |
|
|
|
||
262 П |
Слова,
близькі та протилежні за значенням. |
Складання
речень з ними.Daily
5. |
|
|
|
||
263
Ч |
Брати
наші менші. За Г. Половолоцьким «Хлопчик та їжак» |
Розвиток
мовлення інтеграція з природознавством. (с.80-81) |
|
|
|
||
264 П |
Перевірна робота № 6. Диктант. |
Запис під
диктування слів у яких написання збігається зі звучанням. (4 речення) |
|
|
|
||
265
Ч |
Т.
Коломієць «Олівці». |
Робота в парі. (Інтеграція. з мистецтвом).
(с.82-83) |
|
|
|
||
266 П |
Розрізнення
слів, які відповідають на питання що? хто? |
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова і
записування речень.Daily5. |
|
|
|
||
267
Ч |
М.
Магера «Бабусин помічник». |
Мовно
– логічні ігри. Інтеграція з громадянською галуззю. (с.84-85) |
|
|
|
||
268 П |
Розрізнення
слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які? |
Розвиток зв’язного мовлення. Виконання завдання за зразком.Інтеграція з мистецтвом. Daily 5. |
|
|
|
||
269
Ч |
М.
Сингаївський «Що сказало сонце?» |
Виразне
читання. Мовно – логічні ігри. Інтеграція з громадянською галуззю. (с.
86-87) |
|
|
|
||
270 П |
Добір слів,
які відповідають на питання що робить? Що роблять?. |
Утворення і записування
речень з поданими словами.Daily 5. |
|
|
|
||
271
Ч |
А. Коцюбинський «Чий Максимко?» |
Робота
в парі. Інтеграція з громадянською галуззю. (с.
88-89) |
|
|
|
||
272 П |
Розвиток
уявлення про службові слова. |
Складання та
записування речень зі службовими словами.Daily 5. |
|
|
|
||
273
Ч |
Вчися
швидко читати. Українська народна казка. «Лисичка і глек». |
Мовно-логічні
ігри. Соціальний розвиток. (с. 90) |
|
|
|
||
274 П |
Уживання
великої букви в словах. |
Складання та
записування речень.Daily 5. |
|
|
|
||
275
Ч |
М.
Герасименко «Магніт». |
Мовно
– логічні ігри. Інтеграція з природознавством. С.91) |
|
|
|
||
276 П |
Розділові
знаки наприкінці речення. |
Складання та
записування речень. Daily 5. |
|
|
|
||
277
Ч |
Верховень
«Канікули». |
Мовно
– логічні вправи. |
|
|
|
||
278 П |
Побудова,
правильне інтонування і записування запитань. |
Розвиток мовлення. Складання та записування
речень.Daily 5. |
|
|
|
||
279
Ч |
Підсумок
за рік |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
|
||
280 П |
Підсумок за
рік. |
Узагальнення
і систематизація знань учнів. |
|
|
|
||
13 жовтня
Попрацюйте з підручником на с.30 .У цьому вам допоможе відео.
Перегляньте відео,яке допрможе вам правильно виконати завдання в зошиті на с. 18.
Виконайте всі завдання на с. 18 .(зошита),
12 жовтня
Попрацюйте з підручником на с. 28-29 .У цьому вам допоможе відео.
Перегляньте відео,яке допрможе вам правильно виконати завдання в зошиті на с. 17.
Виконайте завдання 1, 2, 3 на с17 .(зошита),
10 жовтня
Перегляньте ще раз відео,яке допрможе вам краще пригагади матеріал уроку та правильно виконати завдання в зошиті.
Виконайте завдання 6 на .с.16 (зошита),
06.10
с. 24( вправа 6, підготувати розповідь),с.13( зошита, вправа 3)
Немає коментарів:
Дописати коментар